The Signs go Trick-or-Treating

5.4K 191 207
                                    

Happy Late Halloween! Couldn't finish this chapter in time for Halloween but here it is now!

---

Scorpio: This is stupid.

Pisces: What? You look amazing!

Virgo: I dunno Scorpio, I think your tiger onesie is kinda cute

Virgo: ur still gross tho

Libra: Why are we going trick or treating? We're almost adults.

Taurus: because I fucking want candy

Aries: Yeah Libra stop being such a fucking downer. We're getting candy.

Gemini: Yeah! Libra why aren't you wearing your costume?

Libra: Because its dumb-

Sagittarius: LIBRA PUT ON YOUR VAMPIRE CLOAK

Libra: ...only for tonight then...

Gemini: --hands Libra the cloak--

Leo: Sag why did you give your dog an outfit

Pammi(the dog): --wearing a taco outfit--

Sagittarius: Her name is Pammi and she looks beautiful

Cancer: Yeah Leo stop discriminating

Aquarius: Sag she looks adorable but I don't think-

Sagittarius: WOO LETS GO

They all go to the nearest house.

Capricorn: I doubt anyone's going to give us candy. There are other kids trick or treating here-

Pisces: --on someone's doorstep-- TRICK OR TREAT! --makes a cute face--

House owner: Aw, what a cute little fairy costume! Here ya go! --puts candy in Pisces bag--

Pisces: Okay thank you byeeeee --runs off to the other signs-- SEE IT WORKED

Cancer: Oh my gosh you got so much chocolate

Virgo: QUICK TO THE NEXT HOUSE

They all go to the next house.

Aries: Sag, can you use Pammi as an advantage.

Sagittarius: Yeah! She's so cute people will give me stuff! I mean- give us stuff.

Sagittarius: --on the doorstep with Pammi-- TRICK OR TREAT GIVE ME CANDY NOW

Sagittarius: plz

House Owner: --gasps-- Oh what a cute dog! Here's some candy and share some with your dog, too!

Sagittarius: Yeah yeah okay byeeee --turns to the signs-- okay so Pammi is now going to follow me for the remainder of this.

Aquarius: That's not fair! You have a dog and a cool costume!

Taurus: I think your costume is cool, A.

Libra: Your not gonna get shit going as an alien.

Aquarius: HEY AT LEAST IM TRYING MISTER VAMP

Libra: WHATEVERRRR

Pisces: SCORPIO LETS GO GET CANDY

Scorpio: theres no way I'm gonna-

Pisces: I WANT CANDY

Gemini: well then, I think we should stick together.

Libra: nobody is gonna give 12 adults candy-

Virgo: YA LETS GO

They all walk to the next house.

Capricorn: Um, guys? Where did Taurus go?

Scorpio: I thought he was with Aquarius.

Aquarius: well he's not here

Pisces: Maybe he went to... --sees Taurus-- oh.......there he is......

Gemini: TAURUS STOP STEALING THAT POOR KIDS CANDY

Taurus: BUT I WANT IT

Kid: --crying--

Aries: TAURUS YOU ASSHOLE --runs after him--

Taurus: NOOO ITS MINE

zodiac short storiesWhere stories live. Discover now