CHAPTER 37:TAKUT

3.5K 220 9
                                    

"Jhope!!!bagi la aku sikit daging segar tu!!!"renggek v menarik lengan baju jhope.

"Apppla ngong ni?(apa kau ni?)"tanya jhope memandang muka v dengan tatapan tajam,kacau betul la dia nak makan.

"Nak tu!!nak tu!!!!"kata v menunjuk daging segar di dalam mangkuk jhope.

"Nak ambik la sediri hish!!"dengus jhope tidak suka,dicapai daging segar itu dan dimasukkan di dalam mulutnya.

Hmmmm sedap!

"Aloooo hyung~bagi la sikit"cebik v.

"Eyyy!!!kau ni,daging tu ada dalam mangkuk kau kan?makan la"kata jhope geram dipandang daging yang berada di dalam mangkuk v.

Daging dah ada mintak lagi kat orang,apa nak jadi lerrr.

"Alaaa tak sedap,v tengok daging hyung macam sedap je"kata v memuncungkan mulutnya menunjuk ke arah daging di dalam mangkuk jhope.

"Sama je lah!!kau makan!!kau makan!!"kata jhope marah,diketuk kepala v menggunakan sudu.

"Arkk!!appo!!!sakit la hyung"ucap v mengosok-gosokkan kepalanya.

"Kau yang mu.......dah dah makan tak payah gaduh,tae kau tak payah kacau jhope,makan daging dalam mangkuk kau tu"kata-kata jhope dipotong oleh ayat jin,semua memandang jhope dan v,kemudian mereka  mengeleng kepala.

"Alah!!hyung~~~v nak daging milik jhope"renggek v mengoncangkan lengan milik jin.

"Hisk!!kau makan!!aku nak melantak pun tak boleh!!hish!!anak aku sorang ni!!"kata jin geram dikusut-kusutkan rambutnya sehingga serabai.

V mula ketakutan,dicapai chopstick dan dikepit daging di dalam mangkuknya,seterusnya dia mula menjamah.

Jimin mengelengkan kepalanya,v kalau jin tak mengamuk selagi tu dia nak kacau.

Dicapai gelas di depannya dan diminum sikit air berwarna merah itu.

Hmm sedap dan sejuk...

"Heying tu macam mana?"tanya rapmon dipandang wajah jimin yang sedang menjilat bibirnya.

Fikir seksi?dia sedikit pun tak tergoda....

"Entah la hyung,mungkin dia akan takut dengan kita"kata jimin membuatkan satu meja terkedu.

Semua mata memandang ke arah jimin,ada yang keras,tercekik,terkebil dan macam-macam lagi.

"SERIOUSLY!!!!"jerit jhope kuat mulutnya ternganga luas dan chopstick dilempar entah ke mana.

"Yak yak!!!yang kau melebih ni pahal?"tanya suga yang dari tadi diam,dipandang wajah jhope dengan geram.

Mana tak nya tengah dia makan sedap-sedap tiba-tiba ada chopstick terbang,mana dia tak geram.

"Hehe mianhae kalau pasal chopstick tu"ucap jhope memohon maaf,tersengih-sengih dia memandang muka suga.

"Kookie takut kalau heying noona dah tak nak rapat dengan kookie"kata jungkook dipandang wajah kemerahan suga,dah la putih melepak,sekali marah habis muka jadi merah.

"Heying ok kut"kata v perlahan kepalanya dari tadi tunduk memandang lantai,kini mengangkat perlahan dan dipandang wajah jimin dengan rasa serba salah.

"Mianhae sebab aku tak cepat masa tu,kalau tak mesti benda ni tak jadi kan?"tanya v mengeluh perlahan.

"Tae benda dah nak jadi,tak payah diungkit"pujuk jin memandang muka riak bersalah v.

"Tak la kalau kami semua masa tu cepat-cepat naik kelas,heying tak akan kena culik dan rahsia kita tak akan......terbongkar"ucap v tersenyum pahit,ayat terakhir disebut perlahan.

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now