Butakah Cinta?

247 11 0


Taman

Zack: Awak, cinta itu buta.. Mata saya dah buta tengok perempuan lain.. Awak je yang menerangkan mata saya.. Awak sorang je di hati

Mimi: (diam) ...

Zack: Saya dah buktikan dengan berjumpa dengan bapa mh

Kemudian baru Mimi bersuara

Mimi: Ya, abah saya cakap memang awak buta, tidka dinafikan lagi bahawa awak..

Zack: (potong cakap Mimi) See? Abah awak pun nampak yang betapa tulusnya cintaku padamu

Mimi: Abah kata,
"aku tanya Zack tentang rukun Iman yang ke-6, dia jawab KESOPANAN DAN KESUSILAAN..
Pastu tanya aku 'pakcik, boleh tak nak couple dengan anak pakcik??'
Pastu dia kata rukun solat dia kata ada 36 termasuk sujud sahwi"

Mimi: Memang sah BUTA AGAMA! Apasal aku rasa nak tumbuk muka orang bijaksana tu?!

Zack: Gulp..!

Lawak Tak LawakRead this story for FREE!