CHAPTER 34:VAMPIRE!!

3.6K 228 5
                                    

"Aduh!!sakitnya kepala ni...aku kat mana ni?"berkelip-kelip mata heying memandang bilik yang baginya teramat lah asing.

Cantik dan mewah itu yang dapat dia katakan,dengan katil bersaiz king,lampu pergh!!gila besar,bilik yang luas.

"Aku kat mana ni?kaya giler orang ni,dengan bilik kemas dan cantik,kalah bilik aku huhu"kata ku seorang diri,aku mula melangkah mengelilingi bilik tersebut besar doh!!muat ni kalau 10 orang nak tidur.

"Aku kat mana ni?kaya giler orang ni,dengan bilik kemas dan cantik,kalah bilik aku huhu"kata ku seorang diri,aku mula melangkah mengelilingi bilik tersebut besar doh!!muat ni kalau 10 orang nak tidur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sedang larit aku memerhati sekeliling bilik tersebut,timbol pintu bilik tersebut dibuka seseorang,kepala ku mula menoleh ke arah orang tersebut.

Tangan ku silang di dada,baru aku ingat sekarang ni,yang aku diculik huhu,dia nak apa?nak kata duit rasanya nak buat bilik besar gedabak ni berjuta-juta duit dikeluarkan(author guna wang malaysia je lah ~>_<~).

Mata ku mula memandang mukanya dengan pandangan membunuh,tapi namja itu hanya beriak selamba.

"Hah!dah bangun senang kerja aku,pi mandi dan pakai baju ini lepastu ikut aku"kata eunkwang meletakkan dress yang dipegang sebentar tadi di atas katil.

Heying hanya memandang,dirinya langsung tidak bergerak membuatkan namja dihadapannya mengerutkan dahinya.

"Kau tunggu apa lagi cepat la pergi mandi"arah eunkwang memandang heying dari atas hingga bawah.

"Errmm..not bad la cantik la jugak"bisik hati kecil eunkwang.

"Kalau aku tak nak?"ucap ku selamba,ku lihat namja dihadapanku menunjukkan riak wajah terkejut.

Mungkin tidak sangka aku akan berkata begitu kut,tapi apa aku kisah,suka suki dia ja nak arahkan orang.

"Kau jangan nak degil boleh tak?buat je la apa yang aku suruh,ke kau nak aku tanggalkan pakaian kau?eh!!aku ok je peluang ni"ucap eunkwang dengan wajah yang miang kakinya mula melangkah ke arah heying.

Mata heying sudah terbuntang luas,dia membuat tanda X di hadapan dadanya,eiii gatal betul orang didepan dia ni.

"Aku jahit jugak mata dan mulut tu"bisik hatiku geram.

"Kau...kau datang sini aku tendang tut kau,biar tak boleh buat anak"ugut ku kaki ku mula hendak menyepak tapi tak kena pulak.

"Hahahaha tak kena"gelak eunkwang mengejek heying yang dari tadi nak tendang nya tapi tak dapat.

Sedang eunkwang ketawa senang hati,tiba-tiba di bahagian bawahnya dia terasa senak.

Matanya mula memandang muka heying yang sedang tersengih sinis.

Mulutnya mula diketap menahan sakit dibahagian bawahnya,senak woi!!nak nangis ni.

"Kau..kau memang nak kena"kata eunkwang tergagap-gagap kakinya dikepit dan tangannya memengang bahagian yang ditendang oleh heying.

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now