• 13

1.4K 152 61
                                    

Note: Chapter ni terdapat banyak perkataan yang tak molek untuk pelajar Tingkatan 2 dan ke bawah sebab tak belajar bab 4 sains tingkatan 3 lagi . Maaf jangan salahkan aku kalau otak hang kotor . Aku dah bagi peringatan yang fanfiction ni :

Rated M ; contain mature scene ; selfharm ; curse word and byuntae

Kalau rasa tak suka sila tinggalkan page ni.

Jimin POV

Sebaik saja aku keluar dari dorm aku dan Kyumi , aku terus menghayun langkah ke Kolej . Kelas pertama aku hari ini akan bermula pukul 9:25 pagi .

Aku terserempak dengan Namjoon di hallway yang menyambung bangunan pelajar tahun senior dan junior . Memandangkan aku masih ada 30 minit sebelum kelas bermula , aku menerima ajakan Namjoon untuk pergi lepak dahulu memandangkan kami jarang berjumpa sebab kami bukan dalam aliran yang sama. Dia mengambil course Multimedia dan ICT, sama macam Kyumi .

Kami duduk di bangku yang terdapat di bawah pondok bacaan yang selalunya berguna untuk pelajar mengulangkaji .

"So Jimin , Kau macam makin insaf je"

Aku ketawa sedikit . Pisang yang berada di tangan aku buka kulitnya .

"Emm well , aku still junior . Malas nak tunjuk belang lagi"

Aku menjawab sambil makan pisang kuning itu.

"Yeah yeah , Aku faham... I mean kau tak dating dengan sesiapa ke? Jimin aku seriously tak percaya kau masih tak dating dengan sesiapa dalam masa 2 bulan kita belajar kat sini or even fuck a girl"

Wajah yang terlayar di fikiran aku ialah Kyumi .

Aku.Tak.Tahu.Kenapa

"Aku sebenarnya tengah mood mengawan tapi aku dah bosan dengan perempuan dekat night club . You know diaorang semua dah tak tight and yeah longgar and most of the girls there aku dah pernah tebuk , bosan bosan bosan"

Aku menggulingkan mata sambil terus menguyah pisang itu.

"Kau tahu Jimin , aku ada terbaca satu games dalam majalah Manga . Dia macam games tau..."

Namjoon terus bangun dari kerusi dan duduk diatas meja bersebelahan aku . Aku pandang dia pelik . Dia merampas kulit pisang di tangan aku.

"Apa?" Aku menyoal.

"Banana's fate"

"Apa tu?"

Namjoon menerangkan satu persatu tentang 'Banana's fate' ini . Bagi aku , game ni menarik . Aku tersengih sampai ke telinga apabila Namjoom menepuk bahu aku setelah dia selesai memberi penerangan .

"Woahhh , geniusnya kau"

Namjoon mengangkat keningnya , bangga sebab aku puji.

"Kau baling kulit pisang ni dekat perempuan yang kau rasa kau bernafsu tengok dia . Kalau dia datang kat kau , She's yours . Kalau dia ignore , cari perempuan lain"

Namjoon meletakkan kulit pisang itu diatas tapak tangan aku .

"Kau lah pilihkan untuk aku , aku tahu taste kau boek punya"

Aku terus melompat turun dari meja , Kulit pisang itu aku serahkan kepada Namjoon. Aku terus berlari ke kelas aku memandangkan lagi 10 minit kelas bakal bermula , aku tak sabar tunggu siapakah perempuan yang bakal jadi mangsa untuk aku melampaiaskan nafsu aku yang semakin mengganas 2 3 hari ni . Aku tak mampu kawal hormon aku , setiap perempuan bagaikan memanggil aku . No way dis feeling huwaaaaaaa..

[SLOW UPDATE] BESTFRIEND | JiminWhere stories live. Discover now