PROLOGUE

14.8K 920 183
                                    

Penglihatan gadis itu yang pada mulanya kabur serta merta menjadi jelas apabila dia terkejut melihat suasana sekeliling yang tidak pernah dilihatnya sebelum ini. 

Hani mengerutkan dahinya apabila ruang bilik yang didudukinya kini berwarna putih dan perabot yang terdapat di situ hanyalah almari, kerusi dan meja kosong yang diletakkan berhampiran dengan tingkap. 

"Aku dekat mana? " Belum sempat dia ingin membetulkan dirinya dengan berdiri, baru dia sedar ada sesuatu objek berat telah menghalang tangannya dari bergerak. 

Hani keliru dengan apa yang dilihatnya. Tangannya telah digari bersama dengan tombol pintu bilik air yang terdapat di situ. 

Serta merta gari yang disambungkan di pintu itu dicapai oleh Hani dan ditariknya kuat untuk melepaskan diri. 

Tangan gadis itu mulai kemerah-kemerahan apabila usahanya untuk membuka gari itu menjadi sia-sia.  Hani mengetap gigi dan air matanya terkeluar kerana cuak dengan apa yang berlaku. 

Dia ingin menjerit meminta pertolongan namun sangkanya adalah lebih baik jika dia berdiam diri.  Orang yang menculiknya pasti tidak akan tahu bahawa dia sudah sedar. 

Tiba-tiba pintu bilik dibuka membuatkan Hani terkejut.  Wajah seorang lelaki yang seperti dikenalnya telah masuk sambil menutup pintu itu semula. 

Dia menghampiri Hani dengan pantas dan segera memegang gari itu. 
"Kita kena keluar dari sini dengan cepat!"

"Baek–baekhyun?" Hani yang pada ketika itu keliru dengan lelaki yang dihadapannya turut cemas dan menunggu garinya dibuka. 

"Kita takde masa nak sembang! kau kena keluar cepat sebelum dia datang! " kata Baekhyun lagi dan dalam masa 3 saat gari itu telahpun dibuka dengan bantuan kapak di tangannya. 

Dia menarik Hani untuk bangun dan membawa gadis itu ke arah pintu.  Tetapi Hani dengan pantas mengelak daripada dipegang oleh Baekhyun. 

"Siapa dia? Siapa dia, baekhyun?" Hani berkata sambil bergerak menjauhi Baekhyun dan juga menunggu jawapan daripada Baekhyun yang kini berdiri membelakanginya. 

"Kita takde masa,  Hani.  Kita kena–"

Ayat Baekhyun dipotong oleh Hani.  Jelas sekali bahawa bukan itu jawapan yang mahu didengari oleh gadis itu.  Sekali lagi,  Hani berundur setapak kebelakang. 

"Baekhyun...  Siapa dia? " soal Hani lagi sambil tubuh badannya menggeletar ketakutan. 

"Nafsu aku. "

"Ap-apa?? " Hani terkejut dengan apa yang dikatakan oleh lelaki itu. 

Perlahan-lahan Baekhyun menghadap ke arah Hani.  Kapak di tangannya diangkat sambil diusapkan ke pipinya sendiri. 

"Nafsu aku..  "

"Nafsu aku yang inginkan kau dirobek oleh aku sendiri "

"Nafsu aku yang ingin menyatukan jantanku dengan betinamu. "

" Dan..  "

"Nafsuku yang ingin menjadikan kau sebagai milik aku,  M.I.L.I.K aku seorang. "

Hani perlahan-lahan berundur.  Wajah Baekhyun yang memandangnya seakan-akan seperti bakal menyerangnya dengan dasyat membuatkan dia lagi takut. 

Baekhyun tersengih.  Dia dengan pantas berlari mendapatkan Hani dan memegang tangan gadis itu.  "LEPASKAN AKU!! " Hani menjerit kuat. 

"Oops it looks like nafsu aku dah datang.. " Baekhyun berbisik di telinga Hani membuatkan air mata gadis itu menitis dengan banyak.

"Kenapa.. Kenapa kau buat aku macam ni??!"

"KENAPA BAEKHYUN! "

Pipi lembut milik Hani itu ditampar kuat oleh Baekhyun. Terkejut Hani apabila mendapati dirinya telah ditampar oleh seorang lelaki yang dulunya merupakan seorang peramah namun wataknya sungguh berbeza dengan apa yang dilihatnya sekarang. 

"Kau tanya aku kenapa? Kau boleh tanya aku kenapa ? " soal Baekhyun dengan nada suara yang seperti memerli sambil menarik rambut perempuan tersebut. "Argh! Sakit!! Lepaskan aku!" Rintih Hani sambil mengeluarkan air mata.

Baekhyun tersengih dan segera menolak Hani ke atas katil. Dia juga tidak lupa untuk mengikat kedua-dua belah tangan Hani dan juga kaki Hani di tepi katil yang telah disiap sediakan dengan tali.

"Baek!!! LEPASKAN AKU! " Jerit Hani dengan kuat. Sungguh dia tidak mahu diperkosa oleh Baekhyun.

Baekhyun mula merangkak ke atas badan Hani dan menyentuh lembut muka perempuan itu.

"Kau yang tanya tadi.. "

"Kenapa aku buat macam ni dekat kau..."

"Tapi bila aku nak explain dekat kau... kau takut... "

"Tak ke bodoh namanya?" Baekhyun tersengih sambil membuka bajunya.

"Kau.. kau gila. KAU GILA BAEK!" Hani cuba untuk melepaskan diri dari ikatan tersebut namun ianya sia-sia. Ikatan baekhyun sangat ketat dan sukar untuk dibuka.

"Pandang aku HANI! " Hani menggeleng kepala. Dia takut untuk memandang Baekhyun yang seperti dirasuk oleh syaitan. Nafsunya seolah-olah tidak dapat dikawal lagi.

"AKU CAKAP PANDANG AKU! KENAPA DEGIL SANGAT HAH PEREMPUAN! " Baekhyun tanpa belas kasihan, segera menumbuk Hani sehingga dia pengsan akibat tumbukkan kuat yang diberi oleh Baekhyun tadi.

Baekhyun tergelak melihat hani yang sudah pun pengsan di katilnya.

"Kau milik aku sepenuhnya , Hani. "

"Kalau aku nampak orang ambil kau selain aku...

"Aku takkan teragak-agak untuk bunuh dia. "

Dan malam itu, merupakan malam yang perit oleh Hani kerana kesucian mahkotanya telah dirampas dengan kejam oleh Baekhyun.

---
TERBITAN SEMULA (:

DON'T FORGET TO VOTE MY NEW FANFICTION - DRANK (+18) + K.T.H

Segala vote yang diderma amat saya hargai

Please support aye 😆

Mental - Byun Baekhyun Where stories live. Discover now