0

6.4K 371 35
                                    

□■□■□■□

Setelah segelas air ice americano telah siap dihidang, seorang perempuan dalam lingkungan umur 20 tahun mula mengatur langkah menuju ke arah seorang lelaki yang memakai mask hitam.

Dia duduk di hadapan lelaki itu membuatkan mata lelaki itu membulat memandangnya.

Mungkin lelaki itu terkejut kerana bagaimana ada orang mengecam mukanya walaupun telah ditutup dengan spek dan mask. Dahlah sekarang ni pukul 1:00 pagi. Hanya mereka berdua dan pekerja je yang ada di situ.

Perempuan itu tersenyum memandangnya dan lelaki itu hanya membalas senyumannya kekok.

"Nah ice americano untuk oppa. Minum pls? y the way, you're so handsome even saya hanya nampak mata awak je. " desak perempuan itu sambil mengelip-ngelipkan matanya beberapa kali.

Lelaki itu senyum, mengangguk dan mencapai air tersebut daripada tangan perempuan itu. Dia terpaksa berbuat demikian kerana tak mahu reputasinya sebagai idol tercemar akibat sikap sombong yang ditunjukkan kepada peminatnya.

Dia mula menyedut air itu sehingga tinggal separuh. Apabila sudah habis, dia mula memandang kembali wajah perempuan yang berada di hadapannya ini.

Perempuan ni tak henti-henti senyum dari tadi. Entah apa yang difikirkannya pun dia tidak tahu.

"Gomawo." kata perempuan itu.

Setelah beberapa minit kemudian, tiba-tiba dia merasakan kepalanya mula pening dan akhirnya ia menjadi gelap.

Selepas mendapati, bahawa dia telah pengsan perempuan itu segera memapah dan membawanya memasuki suatu kereta mewah. Di dalam kereta, perempuan itu mula mengusap pipi lelaki itu sambil tersenyum sinis.

"Finally, i've got you Kim Taehyung...."

□■□■□■□

P/s-Huhu, that's all for the epilogue. Hope u guys enjoy it!

✔sasaeng + kthWhere stories live. Discover now