Beautiful Besast

4.3K 213 2
                                    

בירה ומילוי כוס ויסקי לשולחן מספר 9 " רוי הברמן מביא לי את המגש שעליו מונחות המשקאות השעה רק 12 והמקום מפוצץ "אחותי הטיפים של היום הולכים לשלם לי שכר דירה של חודשיים" ג'יין קורצת לי ורצה במהירות לשולחן שלה .
אני וג'יין מכירות כבר 4 שנים ,היא הכירה לי את המקום הזה דה ביוטיפול ביסט ועזרה לי למצוא עבודה בזכותה אני פה בניו יורק ולא בפניקס אריזונה עובדת עם הורי בחנות שלהם . לא שאני מזלזלת פשוט רציתי יותר , יותר מאישה קטנה בעיירה עם שמונה ילדים . היום אני לומדת באוניברסיטה המקומית תואר בפיזיולוגיה וג'יין יחדיו איתי , אני וג'יין גרות יחדיו בדירה בעלת שני חדרים וסלון רחב קרוב ליד האוניברסיטה כ7 דקות ברגל . הבר בו אני עובדת הוא סוג של בר מועדון ומועדון חשפנות אני עובדת כמלצרית , השכר לשעה לא רעה 17 דולר אבל הטיפים זה הכסף האמיתי , אתמול הרווחתי טיפים של 400 דולר מה שהספיק לי לחלק שלי בשכר דירה והספיק להוצאות שהייתי צריכה להוציא על הלימודים . "מלצרית" אני מסובבת את הראש ומחייכת את החיוך הכי מתוק שלי "כן" הבחור שקרא לי בוחן אותי מכף רגל ועד ראש הדבר הכי גרוע בעבודה פה היא הבגדים חצאית שחורה או מכנס שחור צמוד וגופייה שחורה שעליה יש דמות של זאב מייל לירח שנח על החזה שלי , אם זה אפשר להתמודד אבל עם המידות של החולצות זה כבר בעיה אחרת אני מסבירה שוב ושוב שהחזה שלי צריך מקום משלו ואם לא הוא בורח , בדיוק כמו שקורה עכשיו ... "תביא לי בבקשה ויסקי עם קרח נקי " הוא זורק שטר של עשרים ואני מחייכת והולכת לבר "היי רוי " אני צועקת ומניחה את המגש "רוי?" אני צועקת שוב והוא לא שומע , הלחץ שיש בבר מראה את אותותיו , הבנתי שרוי צריך עזרה לכן קפצתי מעל הבר לקחתי את הויסקי שמתי שני קוביות קרח וביקשתי ג'יין שתביא את זה לבחור בשולחן 12 "אין בעיה " היא קרצה והלכה לבנתיים אני נכנסתי לקצב והתחלתי להוציא משקאות "מה בשבילך ?" אני שואלת את הבחורה עם השער הצבוע בסגול " אחד סקס על החוף ובקבוק בירה" אני מוציאה מהמקרר בקבוק בירה וכוס , ומתחילה להכין את המשקה סקס על החוף כעבור דקה אני מניחה מולה את השתייה "29 דולר" אני אומרת והיא מגישה לי שטר של חמישים "תשמרי את העודף " היא אומרת והולכת .
ככה זה נמשך כול הלילה , בסביבות השעה שלוש אנשים התחילו לעזוב והבר נעשה שקט יותר ״אלוהים״ ריילי ישבה כל אחד הכיסאות ואני צחקתי ״לילה ארוך״ אני אומרת ומנקה את השולחנות ״לילה ?? כבר בןקר ואני עוד צריכה ללכת ללמוד היא אומרת בייאוש ,ריילי שנה שלישית במשפטים לעומתי שאני מסיימת שמה ראשונה ״תלכי אני אמשיך ״ אני אומרת ויוצאת מאחורי הבר ״באמת ?!?!״ ״כן לכי לכי גם ככה אני בחופש מחר ״ היא קפצה עלי ונישקה אותי ״תודה קים אני אפצה אותך ״ היא רצה לכיוון הדלת ואני רק מחייכת
״היי , תודה על העזרה ״ רוי  מעיף את המגבת שלו על פני
״מה תודה , תשלם ״ אני מביאה לו את המטאטא והוא זורק עלי עוד מגבת ואני מצחקקת

Beautiful BesastWhere stories live. Discover now