CHAPTER 21:HURU-HARA

3.9K 259 11
                                    

"Huh...huh..huh..penatnya"keluh seseorang sambil mengelap peluhnya.

"Apahal kita berlari ni?tak swag la,kucing pun takut"ucap suga selamba,sengaja dia berbuat begitu kerana hendak menutup malu.

"Eleh!!cakap besar,tadi kau yang tarik tangan aku"ucap jhope mencebik bibirnya,apabila suga berkata selamba tentang kejadian tadi.

"Tadi tu terkejut ja,sebab ada orang raba buntut aku"kata suga mengelap peluh yang meleleh di dahi.

"Yeke??"tanya jhope tak percaya,mata dikecilkan memandang suga.

"Tak percaya sudah,tengok atas"ucap suga menunjuk ke arah siling yang penuh sawang labah-labah.

"Pergh!!!ajuma cleaner tak buang ke sawang ni?penuh!O_o tahu la sekolah kita kat hutan"bebel jhope apabila melihat labah-labah yang tengah berseronok membuat rumah.

"Aish!!dia ni aku suh pandang atas,bukan suh pandang sawang tu,nak dengar ke tak ni?"marah suga apabila jhope tidak henti-henti membebel.

"Hehehe nak nak!!"ucap jhope teruja,manakala suga hanya membuat rolling eyes.

"Macam ni ceritanya.......

*****

FLACKBACK...

*****

"wargh!!!!!"jerit semua orang,lalu lintang pukang melarikan diri.

Suga yang sibuk meleraikan pautan jhope terkejut apabila terasa buntutnya disentuh.

Lalu tanpa berfikir panjang dia segera menarik tangan jhope lalu berlari dari situ,bahaya sungguh duduk di situ,ada ngangguan sex.

Sebenarnya rapmon tidak sengaja menyentuh buntut suga kerana dia ingin membuang labah-labah yang dari tadi melekat dekat buntut suga.

Oleh kerana seekor kucing mengiau dengan mengejut,membuatkan dirinya dilanda kejutan seterusnya terus meraba buntut suga dan terus melarikan diri.

Jadi masalahnya di sini adalah salah faham...tamat....

END FLACKBACK

******

"ouh macam tu"gumam jhope sambil kepalanya diangguk-angguk macam burung belatuk.

"So aku tak takut,tapi aku takut orang yang raba aku"ucap suga tenang.

"Sama je tu"kata jhope dengan muka malas,hidung dikembang dan dikempis kerana malas melayan chingunya yang tidak mengalah itu.

Sedang mereka larit berborak diantara satu sama lain,mereka dikejutkan dengan satu jeritan suara yang menyuruh mereka...

"Ke tepi~~~ke tepi!!!"jerit v apabila melihat ada dua lembaga sedang menghalang laluan untuk dia berlari.

Jhope yang belum pulih dari terkejut,terus memeluk suga,kaki diangkat dan dikepit di pinggang suga,manakala tangan dililit di leher suga.

Suga yang tidak sedia menampung berat badan terhuyung-hayang cuba menstabilkan diri.

Setelah laluan dihadapannya kosong v terus berlari secepatnya yang mungkin,jungkook yang berada di belakang v mula bersuara.

"Hyung?"panggil jungkook.

"Wae?sekarang tiada masa untuk bercakap"ucap v meneruskan larian.

"Tapi kookie nak tanya,kenapa kita tak guna kuasa teleport ja?kita kan vampire boleh kan?eh!!"terkejut jungkook apabila v memberhentikan lariannya.

"Wae kau tak gitau??penat aku berlari tak cukup tanah,sekarang baru kau nak cakap"ucap v marah hidung dikembang kempis tanda tak puas hati.

Jungkook hanya tersengih di tepi muka v,manakala tangannya memeluk leher v.

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now