CHAPTER 19:NANGIS

4.4K 280 3
                                    

"Jom~pergi makan lapar~"renggek jimin macam budak kecik yang menanti ibunya menyuap makanan.

Aku yang melihat hanya mempamerkan wajah blur,sah jimin ni datang bulan,tadi kemain marah sekarang manja kalah budak 3 tahun →_→

"Jom laaa~heying shi~jom laaa~"panggil jimin manja,tangannya menggoncang lengan ku membuatkan aku bangun jugak akhirnya.

"Nak makan kat mana?"tanya ku memandang muka jimin dan sekeliling,kut kut la ada gerai makanan tapi hampa tak ada pun satu gerai makanan.

"Hmm awak ikut je lah,saya belanja jom!"ucap jimin teruja,dia menarik tanganku membuatkan kaki ku pantas melangkah.

"Jimin"panggil ku.

"Nae?"jawab jimin tersenyum ke arah ku.

"Hmm kaki saya,awak pergi la dulu nanti saya ikut belakang awak"ucapku tersenyum manis.

"Ouh!!mianhae!saya lupa yang kaki awak sakit,mianhae mianhae"kata jimin memohon maaf apabila tersedar kesilapannya.

"Eh!tak pa,tak sakit pun "nafi ku tersenyum paksa padahal kaki dah berdenyut-denyut cam disko

"Kalau macam tu awak naik belakang saya la,senang sikit palli"ucap jimin membongkok di depan ku.

Aku hanya merasa serba salah,dah la berat badan bulan ni naik sikit,kang patah segala tulang yang jimin ada.

"Errrr...mmm..tak ape lah,saya boleh jalan"kata ku menolak tawaran jimin.

"Naik!atau saya cium awak selama satu jam kat sini"kata jimin selamba,ku lihat dia tersenyum nakal.

"Nae....mwo!!!andwae!!!tak nak!!"jeritku apabila aku tersasul bersetuju dengan candangan jimin.

Jimin hanya ketawa berdekah-dekah,aku hanya menutup mukaku dengan tangan,malu nya!!mulut ni!!

"Betul ni nak??wah!!!peluang terbaik ni"usik jimin kaki nya menghampiri ku sedikit demi sedikit.

"Ya yak!!apa awak nak buat"tanya ku gelabah,kaki ku undur perlahan,tak kira bertapa sakit pun aku tetap akan undur,asalkan dapat jauhkan diri dari jimin.

"Laa tadi awak nak saya cium kan?saya tengah tunaikan janji saya la ni"kata jimin tersengih cam kerang busuk.

"Saya tak kata pun setuju!!awak jangan macam-macam jimin,saya jerit nanti"ugutku tegas,mata ku pandang sekeliling,mana tahu ada lagi manusia yang ada,tapi hampa tak ada sorang pun kat situ.

"Jerit lah~awak pun tahu,hanya kita berdua sahaja yang berada kat sini"bisik jimin gaya mengoda membuatkan bibir ku cebik hendak nangis.

"Omma!!!ada orang nak cabul ying!!!"jerit hatiku,peluh dari tadi tak henti-henti mengalir keluar membuatkan muka ku basah dengan peluh.

"Ishk!!ishk!!uwah!!!!"nangis ku kuat,aku duduk di atas tanah,tangan ku peluk lutut dengan erat dan muka ku sembunyikan di atas lutut.

Kini hanya kedengaran suara tangisan aku,jimin yang dari tadi muka penuh dengan kejahatan kini sudah berubah menjadi panik apabila melihat aku menangis.

"Hey hey!chagi kenapa nangis,oppa gurau je"pujuk jimin ingin menyentuhku membuatkan tangisan ku bertambah kuat.

"Uwah!!!seseorang tolong!!sob..sob..sob"jerit hatiku takut,sungguh aku benci bila ketakutan menguasai seluruh tubuh ku membuatkan aku tidak dapat berfikir dengan betul.

"Mianhaeyo~heying shi~jangan nangis,saya janji tak buat dah"pujuk jimin lagi mengangkat tangan kanannya tegak seperti membaca ikrar.

Aku hanya melihat muka jimin dari celah-celah tanganku,ku lihat muka jimin kelihatan serba salah..

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now