11.bölüm Unutmak Çok Zor

128 7 2

Hande nin ağzından: evime gittim. Duşa girip ağlamaya başladım. Ben hiç mutlu olamayacak mıyım kelimeleri döküldü ağzımdan gözyaşlarım beni öldürüyordu ben ona bu kadar aşıkken onun başkasıyla öpüşmesine ben dayanamıyorum ben onu çok kıskanıyorum.! Tolga beni affetse keşke ben ona çok aşığım hemde ona canımı verecek kadar

Tolganın ağzından : duşu mu yaptık tan sonra üzerime rahat bişey giydim. Telefonu mu kurcaladım 2kez Dilan aramış neden aradıysa

Hande nin ağzından : bir sesler geliyordu kapıya yavaş yavaş yaklaştım. Ama çok korkuyordum. O anda biri Hande dedi

Tolga : Hande

Hande : ayy

Tolga: noldu iyi misin

Hande: korktum ben

Tolga : korktun sen ben varken sana bişey olmaz

Hande :niye

Tolga : bilmiyorum

Hande : senin burda ne işin var

Tolga : sana pasta aldım.

Hande : tamam yiyelim

Tolga : içki koyuyorum

Hande : içmicem

Tolga : korkak

Hande : canım istemiyor

Tolga : korkuyorum demiyorda

Hande : iyi tamam koy senin ağzına düşeceğime içerim daha iyi

Tolga içkiyi koyar

Hande : yaağğlnız pasta çok güzel ben bi mutfağa gidiyim.

Hande düşer tolga kucağına alır.

Tolga : hadi senin uyku vaktin

Hande: beni biraz daha böyle tutsana

Tolga : niye

Hande : sana soru sorsam cevaplar mısın

Tolga : tabi

Hande :bana aşık mısın

Tolga: ben senden çok hoşlanıyorum Hande

Hande : sahimi

Tolga : evet, şimdi uyuyacaksın

Hande : beni sakın bırakma

Tolga : asla bırakmam....

Tolga handeyi yatağa bırakır..., yanağından öper.

Tolga : ben sensiz nefes bile alamıyorum seni nasıl bırakayım

Tolga eve gider...

Dilan arıyor

Tolga : efendim

Dilan : buraya gelebilir misin

Tolga : niye ne işim var senin yanında

Dilan : nolur

Tolga : 10 dakika sonra kapındayım, geliyorum



Tolga : efendim

Dilan : gelsene içeri

Tolga: burdan söylesen

Gazeteciler çeker

Dilan : önemli gerçekten

Tolga : peki

Dilan : ben öncelikle senden özür dilerim, sana bu kötülüğü yapmak istemedim. Ama beni affet nolur arkadaşın olmak istiyorum ☺

Tolga : o zaman bizi barıştır bunu yapabilir misin! Geçmişimi hayatımı herşeyimi geri alabilir misin!

Dilan : elimden geleni yaparım

Tolga : bizi barıştır sonra düşünürüm

Dilan : peki

Sabah olur

Hande : of başım ay ay başım ağrıyor ah

Hande sete gelir

Hande : herkese merhaba günaydın

Burcu : günaydın
Hande : değişik bişeyler yapalım mı?

Burcu : ne gibi

Hande : D ve C oynayalım

Burcu : tamamda bu kız da mı oynayacak

Hande : gerekirse evet

Dilan çevirir handeye gelir

Dilan : D mi C mi

Hande : D

Dilan : aşık olduğun biri var mı

Hande tolgaya bakar. Ve sonra cevabı verir

Hande: artık hayır

Hande çevirir tolgaya gelir.

Hande : D mi C mi

Tolga : Cesaret

Hande : peki bunu sen istedin

Tolga : yani

Hande : iki gün boyunca benden uzak dur

Tolga : hayır

Hande : itirazın mı var

Burcu :gençler sakin

Tolga : evet itirazım var doğruluk diyorum

Hande : bana aşık mısın

Tolga : cevabı Dün akşam verdim.!

Hande : dün akşam ne oldu ki

Tolga : kendin hatırla sana aşığım

Hande : gerçekten mi

Tolga : ama sen bana aşık değilsin

Hande : yo aşığım

Tolga : gel buraya

Hande tolgaya sarılır kokusunu içine çeker

Dilan : barıştık mı

Tolga : Hande barışayım mı

Hande : bilmem

Tolga : hayır yani cevabın

Hande : siz ne zaman konuştunuz

Dilan : yanlış anlama ben çağırdım. Sizi barıştırdıysam ne mutlu bana

Hande : bizi sen değil biz kendimiz barıştık

Tolga : sevgilim sakin

Hande : tolga ben seni kaybetmekten korkuyorum

Tolga : söz veriyorum seni asla bırakmıcam saçlarını öper

Burcu : senin şuan gitmen lazım dilan

Dilan : doğru ha bu arada insan çok çabuk barışıyor dimi ama bana tam tersi

Hande : tamam affettim

Dilan : affetsen ne fayda ben gidiyorum artık görüşürüz

Hande : tamam 👌

GECE GECE YAZDIM ☺😍


Buz Mavisi - HantolBu hikayeyi ÜCRETSİZ oku!