#8#Kids in Photo

1.4K 126 13
                                    

From:_JinnieJoy

[Mian,,aku tak ingat sangat jalan cerita kau]

Hai,namaku Kim Taehyung.Aku nak ceritakan satu kejadian yang paling pelik kat aku,terserah korang kalau korang nak percaya ke tak..

Satu hari,aku ke bilik tidur aku,,seperti biasa aku akan membuka laptop dan bermain game yang ada dalam tu sementara family aku yang lain sedang menonton televisyen.

Tapi,entah kenapa,,aku rasa malam tu,aku tak nak main game and aku mengambil phone aku lalu berselca di hadapan cerminku.

Snap..

Gambarku yang ku lihat cantik,semuannya perfect,maklumlah orang sehensem aku ambik gambar camna pun tetap hensem,,tapi ade sesuatu yang pelik pada gambar itu.

Terdapat seorang kanak-kanak lelaki sedang tersengih dan membuat peace di dalam gambarku itu,,sedangkan hanya aku yang ada dalam bilik itu.Dan yang paling aku ngeri kanak-kanak itu berada di belakangku,,cepat-cepat aku menoleh ke belakang,,tapi kanak² itu tiada.

Jadi aku terus keluar dari bilik dan menuju ke familyku,.Aku menunjukkan gambar itu kepada familyku.Mereka semua kalut dan mengira sama ada adik-beradikku cukup ataupun tidak.Tapi..salah seorang adik beradikku tiada,ianya Mansae,,adikku yang bongsu.

'Mansae mana??'soal omma Semuanya saling berpandangan dan kami mencarinya di dalam rumah itu dan akhirnya Mansae keluar dari bawah meja.

'Mansae-ahh,,kamu pergi mana??'soal aku sambil menggosok kepalanya.

'Mansae main sorok²..'ujar Mansae.Aku mengerutkan dahiku.

Aku menanyakan kepada Daehan dan Minguk samada mereka bermain sorok² ataupun tidak.Ternyata mereka tidak bermain sama sekali dengan Mansae.

Jadi siapakah yang bermain sorok² dengan Mansae??Sejak peristiwa itu..Aku tak masuk langsung ke dalam bilikku itu dan aku berpindah ke bilik lain.Mujur ada bilik lebih dalam rumah itu.

The End..

•Harap korang enjoy ^^

[×Miey_Hopieu×]

Night Story Where stories live. Discover now