Be Mine?

1.5K 93 2



seminggu berlalu sejak jungkook dan herin jumpa....akhirnya diaorng rapat macam dulu....jungmi juga ada di mana mereka ada.....

malam

di taman permainan

Jungkook: jungmi sakit ke apa....malam2'gi sini

Jungmi: oppa try lah lamar unnie....tapi kali ni jadikan dia isteri oppa selamanya...

Jungkook: unnie dah tak suka oppa....dia mesti lah dh ada pengganti

Jungmi: ish oppa ni....belum cuba belum tahu....cepatlah oppa...

Jungkook: amboi dia suruh orang cepat mcm dia pulak yng nk kena lamar

Jungmi: benda baik kena cepat

Jungkook: amboi....kalau cm tu tak payah lamar kawin je terus

Jungmi: ok jugak tu

Jungkook: tak lawak

Jungmi: ada nampak jungmi ketawa ke....cepat lah oppa

Jungkook: yelah2....kalau tak jadi oppa makan jungmi

Jungmi: ok jungmi izinkan...

jungkook dudduk di sebelah herin...herin yang sedang makan aiskrim masih tidak perasan...

Jungkook: awak saya nk ckp sesuatu ni

Herin: eh jungkook....apa dia

jungkook beranikan dirinya.....dia melutut di hadapan herin....herin terkejut sehingga aiskrimnya jatuh

Jungkook: sudi tak awak jadi milik saya untuk selamanya...

Herin: jung....jungkook

Jungkook: cuma jawab ya atau tidak je

Herin: tapi

Jungkook: please jwb

Herin: hurm....ya saya terima...

jungkook melompat gembira.....kemudian di memeluk pinggang herin dan mengangkat herin....kemudian dia berpusing....herin yang menyaksikannya tersenyum gembira......

continue....

ok dah nak sampai penghujung.....hihi...nntikan episod akhir....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!