Im Back

1.3K 84 0



di sebuah lapangan terbang....

terlihat seorng namja tinggi lampai dengan pakaian egonya....berjalan sambil berkaca mata hitam....disebelahnya terdapat seorng yeoja berjalan sambil memeluk lengannya....

sampai saja sebuah kereta mewah mereka menaiki kereta tersebut....

sampai di perkarangan rumah yang terdapat rumah herin mereka berhenti di hadapan rumah herin....disitu terdapat rumah besar....dan sudah tentu itu rumah baru mereka...

???: wah!!!!mmg dulu kat sini ada rumah ke

???: tak lah dulu sini laut...tapi dah dibuat rumah....dan rumah ni kita punya

???: bagus lah awak ni....jom masuk

yeoja tersebut menarik tngn namja itu masuk ke dalam rumah tersebut...masuk saja namja itu menonjolkan dirinya....dan sudah tentu orng itu adalah jungkook....

Jungkook: rindunya llah kawasan ni....awak saya jaln2 dulu tau...

???: ok awak....

jungkook jalan di sekitar kawasan rumahnya....tiba2 jungkook ternampak seorng yeoja keluar dari rumah dihadapan rumahnya menaiki basikal....belum semoat jungkook nak panggil yeoja itu lesap....jungkook terketawa kecil....

malam

di rumah herin

Puan Gong: herin omma nak minta tolong ni

Herin: tolong apa omma

Puan Gong: tolong hantar ni kat rumah jiran baru kita yang kat depan tu...

Herin: masal lah....omma lah hantar sana...

Puan Gong: hantar cepat!!!

Herin: yelah...

herin bangunkan dirinya....dia melangkahkan kakinya walaupun kakinya berat nak berjalan ke rumah tersebut....dia cukup benci rumah tersebut apa lagi tuan punya rumah....sbb rumah itu dan tuan punya rumah tulah laut yang herin suka tengok tu musnah depan mata dia....

Herin: annyeonghaseyo

seorng yeoja keluar dari rumah tersebut

???: nae

Herin: ni omma saya hantar....jemputlah rasa....

???: gomawo

Herin: nae

yeoja tersebut masuk semula....

di tingkat atas rumah tersebut....jungkook memandang herin pulang ke rumahnya...

Jungkook: kau ada lagi....rupanya kau amsih duduk situ....aq rindu kau...

continue

wow....jungkook dah nampak herin....tapi herin....hope diaorng berjumpa...

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!