Crazy?

1.3K 91 6



tae sedang duduk di bangku halaman rumahnya sambil memikir sesuatu

Tae: herin gila ke...jungkook dah mati....aq dh bunuh dah....asal pulak dia hidup balik...depan mata aq dia mati...aq tanam sendiri mayat dia....

sedang syok tae mengemalun herin dtg sambil membawa buku di tangan dan beg sempangnya....

Tae: nk gi mana

Herin: jumpa jungkook

Tae: herin jngn main2 lah.....oppa tanya betul2 ni

Herin: ish dia ni....orng dh kata nak jumpa jungkook....buat apa nak main2 buang masa je tahu...

herin terus berlalu pergi meninggalkan tae yng sedang pelik dan tertanya...

di sebuah taman

herin duduk di sebuah bangku di bawah pokok rendang menunggu seseorang.....dtg seorng namja segak bergaya dan tinggi lampai....dia terus memimpin tngn herin dan menuju ke sesuatu tempat....

sampai saja...ianya rumah herin....herin dan namja itu melangkah masuk ke euang tamu rumah herin dan omma herin yng sedang minum air terkejut sehingga memecahkan cawan....

Tae: omma wae...

Jungkook: annyeonghaseyo

tae dan omma heein cukup terkejut dengan kedatangan jungkook

Puan Gong: ni betul ke jungkook....bukan ke jungkook dah

Jungkook: khabar angin je omma....omma apa khabar

Puan Gong: sihat....eh meh duduk sini...kejap omma tepon omma jungkook

Jungkook: eh tak payah....jungkook dh tepon dia tadi...

Puan Gong: mana jungkook pergi....kenapa baru sekarang muncul

Jungkook: jungkook ambil masa jugak nak baik kan diri ni.....dan jungkook muncul sekarang pun nak balas dendam....

mata jungkook memandang tae tajam....tae menelan air liurnya dengan muka peliknya....

continue....

komen sikit....thanks vote and read....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!