part 1

8.9K 399 5

Malam yang sgt bising penuh dengan gelak ketawa dan bunyi lagu yg boleh pecah kan gegendang manusia..x der lah sampai gitu sekali..

Di Tingkat atas khas utk ruangan vip sahaja..Bilik yg paling besar tertera nama BYUN BAEKHYUN...empunya club ini.

Dalam bilik tu ada juga perempuan...
Bilik Baekhyun penuh ngan gelak ketawa ahli membernya..."gila ah kau wat macam tu "kata seorang namja yang berdekatan dengan Baekhyun

"lah..bpk aq ckp siapa tak bayar belasah jer"kata lelaki yang agak tinggi "apalah kau ni chanyeol"kata Baekhyun sambil menggelengkan kepalanya.."wae?"soal Chanyeol "x der lah bpk kau kan cakap suruh belasah jer yg kau gi nasihat"

Semua ketawa mendengar kata kata chen..tak pasal pasal kena ketuk ngan Baekhyun "pabo"katanya sepatah 'tok,tok,tok' pintu bilik itu dibuka dan terkeluar seorang namja yang berbadan tegap.

"Apa"soal Baekhyun dengan tegas. "ermm..tuan ada orang nak jumpa" katanya "aduuuuhh...ni mls ni bagi jer lah dia masuk"tak semena mena seorang perempuan sexy masuk.

Semua mata membulat melihat yeoja itu "hye babe,i miss you"kata yeoja itu lagi..'what the hell 'bisik Baekhyun

Evil GuyRead this story for FREE!