Dreamy?

1.3K 87 2



jungkook dan herin berjalan di sekitar taman....mereka berjalan sambil berpelukan....

Jungkook: masa jungkook takde apa je herin buat

Herin: herin kat hospital je....ni pun baru seminggu keluar hospital

Jungkook: dengar khabar angin merepek tu sampai jatuh sakit

Herin: mestilah....rindu kat awak takkan tak sakit....awk saya nk tanya ni

Jungkook: tanya je lah

Herin: siapa yang culik awak masa saya masuk hospital

Jungkook: eh ada ke....awk kata baru je masuk

Herin: jungkook ni lupa lagi ke....takpe lah....mana awak pergi selama ni

Jungkook: saya tenangkan fikiran je....maaflah buat awk tunggu lama

Herin: takpe....saya faham...

malam

selesai berjalan lama jungkook menghantar herin pulang.....selepas pulang tae tercengat depan pintu dan cekak pinggangnya....dia memerhati herin lama...

Herin: nape pandang herin cm tu

Tae: cermin mata kau mana.....aq beli mahal2 sedap2 kau je tak pakai...

Herin: jungkook dah belikan baru tadi

Tae: kau gila ke sakit jiwa.....jungkook kau dh mati....

Herin: jungkook hidup lagi lah...tak caye gi rumah dia sana....

Tae: kau tu yng kena check....lampu rumah dia pun takde....kenapa dengan kau ni....hilang akal ke....dengan mamat hepokrit tu pun sampai kau gila

Herin: oppa tak tahu ape2 diam...

herin memasuki biliknya.....tae menjenguk rumah jungkook dan betul katanya rumah jungkook gelap seperti tiada penghuni....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!