Miss You

1.3K 99 6



di kedai kek herin

herin masih termenung dan tertanya siapa namja yang selalu memerhatinya dari jauh...tiba2 lamunan herin terhenti bila tae datang

Tae: herin termenung apa tu

Herin: takde pape pun....

Tae: herin marah kat oppa lagi ke

Herin: oppa datang nak beli kek apa

Tae: oppa bukan nak beli kek.....oppa nak jumpa herin

Herin: maaflah sini untuk urus jual beli je.....kalau tak nak beli sila keluar....

Tae: kenapa ni.....oppa datang elok2

Herin: herin kata keluar keluar lah!!!!,tak faham bahasa ke....

tae hanya keluar berdiam diri.....dia menahan geramnya....

Tae: kau memang tak guna betul jungkook.....mati kau aq kerjakan....kau tengok lah nnti....

malam di halaman rumah

herin mendengar lagu melalui earphonenya dan memejamkan mata.....tiba2 herin merasakan seseorng menghampirinya.....tiba2 bibir herin disentuh oleh seseorng bila herin celikkan matanya apa dia nampak namja menyeramkan yng beserba hitam itu.....

selepas bibir herin dicium....namja itu membuka hud jaketnya dan ternampak wajah jungkook tersenyum....

Herin: han...hantu

Jungkook: saya dah balik

Herin: betul ke ni awak

Jungkook: hurm

herin bangun kemudian dia menampar muka jungkook dengan kuat.....jungkook hanya tersenyum....kemudian herin menumbuk dada jungkook dengan tangisan.....dia melepaskan geramnya ke arah jungkook

Herin: kenapa baru muncul sekarang!!!kenapa!!!!mana awak pergi!!!!dah tak sayang saya ke

jungkook memeluk herin dengan erat

Jungkook: mian....orng semua ckp saya dah mati takkan saya nk muncul je...kang semua takut dengan saya

Herin: awk buat saya macam orng gila fikirkn awak.....rindukan awak.....teringatkan awak!!!!awak jahat

Jungkook: siapa suruh percaya yng saya dah mati

Herin: orng bagitahu saya percaya lah

Jungkook: dh periksa ke yng mati tu saya.....lain kali siasat bukan main percaya je.....

Herin: saya pulak disalahkan....nk merajuk lah cm ni

Jungkook: eleh tak rindu saya ke....asyik merajuk je....kesian lah kat saya ni

Herin: tak nk pun....awk lagi jahat....buat saya rindu tergila kat awak

Jungkook: mian....jnji tak buat lagi

mereka berpelukan dengan senyuman.....

continue.....

komen sikit readers author....hihi...thanks for vote and read....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!