Who Is That

1.3K 91 3



di kedai kek herin

herin sedang syok memerhati kek tiba2 lonceng pintunya berbunyi.....dan rupanya tae yang dtg

Herin: eh oppa

Tae: herin free tak

Herin: free jugak....kenapa....oppa nak beli kek ke

Tae: bukan....oppa nak beli tuan punya kedai

Herin: oppa!!!

Tae: mian...jom ikut oppa....oppa nak bawak herin gi suatu tempat

Herin: kejap...

akhirnya herin ikut tae ke suatu tempat.....sampai je di tempat itu herin cukup terkejut......di sebuah taman yang banyak bunga dan hiasan....

Herin: kenapa oppa bawak herin ke sini

Tae : oppa nak herin jwb dengan jujur

Herin: jwb apa?

Tae: herin still lagi suka jungkook

Herin: oppa....herin dh ckp herin masih cintakan jungkook walaupun dia dah takde....hati herin masih tak boleh terima sesiapa sbb herin maaih cintakan dia....dan lagi satu herin just anggap tae sebagai oppa je....tak lebih....walaupun tae abang tiri herin

herin berlalu peegi meninggalkan tae sendirian.....

herin menenangkan dirinya di sebuah tempat sunyi.....dia termenung sambil kepalanya mendongak ke atas.....

Herin: awk mesti tengah tengok saya dari jauh kan....saya nak ikut awak tapi saya tahu masa saya belum sampai.....walaupun awak dah takde saya tetap akan cintakan awak....saya nak awak tahu tu je

sedang herin termenung tiba2 seorng namja terlanggar suatu benda membuatkan herin terpandangnya......dia segera berlari apabila herin menoleh ke arahnya.....dan namja itu seperti namja misteri itu

Herin: tu bukan namja hari tu ke.....kenapa dia ada kat mana je aq ada....siapa dia sebenarnya....

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!