Im Sorry

1.3K 93 13



malam hari

herin duduk di bangku halaman rumahnya sambil bermain fon....tiba2 herin terperasan sesuatu

Herin: ish benda ni mmg suka keluar malam ke....buat takut orang je

tidak jauh dari rumah herin terdapat seorng namja berpakaian serba hitam...memakai topi hitam....seluar hitam semuanya lah hitam.....dia memakai spec ala2 herin.....dia memerhati herin dari jauh....

keesokan harinya

herin seperti biasa sejak kembali sihat dia kembali bekerja.....sedang dia bekerja datang seorang namja berpakaian yang agak menyeramkan....

Herin: ya cik nak beli apa

???: saya nak beli kek blueberry

Herin: hiasan?

???: buah cerry

Herin: kejap....kenapa cita rasa dia sama dengan

???: cepat sikit

Herin: mian...

herin segera menyampaikan pesanan kepada pekerjanya....herin memerhati namja itu tetapi namja itu akan mengelak dari pandangan herin....setelah siap kek....herin memberinya kepada pelanggan itu tadi...

???: nah duit

namja itu segera berlalu pergi

Herin: kenapa dengan dia.....peliknya....

di sebuah tempat kecil

namja berpakaian seram tadi menanggalkan topi dan masknya....dia mengeluh lega.....dia membetulkan rambutnya yang kusut

????: maafkan saya.....saya belum bersedia....bila ada masa saya akan beritahu awak apa berlaku.....tunggu saya....

malam di rumah herin

herin termenung panjang...tae datang menghampiri herin...

Tae: amboi termenung jauh nampak

Herin: teringatkan dia je

Tae: orng dh pergi tu biar je lah dia pergi....

Herin: tapiherin masih cintakan dia....

tiba2 tae melutut di hadapan herin.....herin terkaku dan terkejut

Herin: apa oppa buat ni

Tae: dh lama oppa tunggu saat ni....oppa nak ckp yng oppa cintakan herin

Herin: oppa...herin anggap tae oppa ni mcm oppa herin sendiri.....jadi herin takde perasaan kat tae oppa....dan walaupun jungkook dah takde perasaan cinta herin pada jungkook belum hilang....

herin masuk ke dalam dan meninggalkan tae

Tae: mamat bangsat tu dah mati pun macam tak mati je.....apa aq nak buat ni!!!!!

continue....

komenlah apa korng rasa....siapa namja seram itu dan kenapa tae mcm tu tiba2?....thanks yang komen dan vote....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!