My Fault

1.3K 91 2



di halaman rumah jungkook

jungkook mencuci keretanya yang dah tak lama di cuci....tak lama kemudian herin keluar dengan memakai mask.....dia duduk di bangku halam rumahnya sambil membaca buku.....jungkook ternampak herin kemudian dia tersenyum.....jungkook cuba untuk bertemu herin tetapi tiba2 herin pengsan dengan tiba2

jungkook dengan segera mengangkat herin dan membawa herin ke hospital.....jungkook mundar mandir di ruang menunggu kerana risau.....tak lama kemudian doktor keluar dari bilik herin

Jungkook: macam mana dok

Doktor: isteri encik pengsan kerana tidak cukup makan,tidak cukup tidur kerana dia stress...

Jungkook: terima kasih dok

doktor berlalu pergi....jungkook segera masuk ke bilik herin....dia lihat herin sedang nyenyak tidur kerana diberi ubat tidur

Jungkook:  mesti awak stress sbb saya....saya ni mmg nampyeon tak guna

ayat herin masih terngiang di telinganya....jungkook rasa seperti dirinya tidak sempurna untuk herin...tiba2 seseorang kelibat masuk ke dalam bilik herin dan memukul kepala jungkook dan akhirnya jungkook pengsan....

malam

herin akhirnya sedarkan diri kerana ubat tidurnya sudah habis....dia lihat tae sedang nyenyak tidur di sofa....

Herin: oppa

Tae: ya herin nak apa

Herin: oppa ke yang hantar herin ke sini

Tae: of course lah oppa....oppa nampak herin pengsan kat luar.....oppa dah kata kan jngn duduk kat luar....

Herin: tapi kenapa aq rasa macam jungkook ada....

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!