Comeback Please

1.3K 90 0



sebulan berlalu

sejak herin di masukkan di hospital...jungkook dan herin membuat haluan masing2....oleh kerana herin mahu duduk di rumahnya jungkook membiarkan rumah besar mereka terbiar dan menyewakan kepada pekerjanya.....setiap hari jungkook menunggu herin duduk di halam rumahnya seperti dulu tetapi kelibat herin pun tak muncul

jungkook menelefon herin tetapi disambungkan ke peti simpanan suara......jungkook menjadi gelisah dan blank....dia segera pergi ke rumah herin....dia mengetuk pintu rumah herin....seseorng membuka pintu tersebut

Tae: nak apa...ouh jungkook

Jungkook: herin ada tak kat dalam

Tae: ada tapi dia dah tidur

Jungkook: hyung nak cakap sikit ni

Tae: jom duduk sana

tae mengajak jungkook duduk di bangku halaman rumahnya untuk sembang

Tae: apa yang kau nk ckp tu

Jungkook: herin takde cakap ape2 ke kat hyung

Tae: takde pulak...kenapa?korang gaduh lagi ke

Jungkook: tak gaduh pun cuma ada salah faham sikit

Tae: sama lah tu....cuba kau cerita apa jadi

jungkook cerita bagaimana herin merajuk dan marah kepadanya

Tae: so dia ingat yeoja tu memang ada kaitan dengan kau tapi tak

Jungkook: betullah tu....saya tak tahu lagi nak buat apa

Tae: yeoja ni jungkook biarkan dia reda dulu....nnti dah sejuk baru kau jumpa ckp

Jungkook: hyung tolong sampaikan rindu saya kat dia

Tae: yelah nanti hyung tolong sampaikan...

Jungkook: gomawo hyung

Tae: takde hal lah....

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!