• 1 [Prolog]

3K 247 32
                                    

Nak dijadikan cerita , Jimin selalu berada dalam situasi yang dipanggil masalah. Dulu dia kawan baik aku . Dulu ajelah sebab aku dengan dia sekarang totally macam orang asing. Kami jarang bercakap , bertegur sapa atau senyum antara satu sama lain sejak dia selalu buat masalah , keluar dengan perempuan perempuan liar dan bergaul dengan golongan-golongan yang memang aku anti , golongan kaki lepak . Acah bad boy heh please lah ingat gangster ke ? Huhuhuhu . Jimin sangat popular , popular sebab dia kacak dan suka buat masalah . Aku tak faham kenapa orang yang suka buat masalah macam dia , masih ada orang suka. Jangan main main , Jimin ada kelab peminat itu sudah cukup membuktikan betapa popularnya Jimin ni . Aku ? em aku bukan lah tak dikenali langsung ataupun low profile cuma aku bukanlah perempuan paling popular di sekolah . Aku ada jugak sembang sembang dengan deskmate aku , aku peramah okay cuma aku tak bergaul dengan golongan yang popular dan suka buat masalah macam Jimin , hell aku bukannya batak hot okay . Kim Kyumi gadis yang suci bak bidadari you all . *flips Jimin*

Jimin punya tahap bongkak tu punya teruk sampai dia layan semua orang yang tak setaraf dengan dia macam sampah , kau tahu sampah ? kau bayangkan kau anggap sampah macam mana ? kau buang je kan dalam tong sampah ? Hah! macam tu lah Jimin layan orang yang tak setaraf dengan dia. Tak guna bukan ? Golongan macam ni mohon pupus di abad ke 21 ni.

Dulu aku ingatkan dia nak layan aku macam sampah juga. Aku , ex bestfriend dia yang memang sah tak setaraf dengan dia sekarang yang dah maju .

Tapi aku silap , dengan orang yang dianggap sampah , tak setaraf dengan dia langsung tak hormat . Tapi dengan aku , lain . Dia cuba nak layan aku macam sampah tapi dia tak mampu. Dengan aku , kadang kadang dia baik atau dia abaikan aku sedangkan dengan orang lain , heh jangan harap terlepas kalau dah ganggu ketenangan dan keamanan Park Jimin. Istimewa kan aku ? lol .

Dengan rupa yang boleh tahan comel , huhuhu comel lah jugak dan reputasi serta prestasi yang tidak memberangsangkan dan rekod disiplin yang setebal kamus dewan , Park Jimin mampu masuk kolej. Mengejutkan!

Dan sekarang aku tengah berdiri di depan dia dan dia sedang duduk diatas sofa sambil menonton televisyen. Aku memang tak pernah sangka dan tak pernah terlintas langsung di dalam akal fikiranku yang cerdik ini , Park Jimin akhirnya menjadi rakan sebilik aku ?

Agak pelik okay ...

Hello ! Zatt kembali dengan fanfic Jimin pulak kali ni. Yey zatt buat comeback HAHAHAHAHA .

k

Sikit ni je dulu untuk prologue , nanti zatt update lagi .

Jangan lupa vote , comment and add to your reading list uhuk uhuk .

[SLOW UPDATE] BESTFRIEND | JiminWhere stories live. Discover now