Dont Leave Me

1.4K 95 0



di rumah jungkook dan herin....sedang herin tertido di sofa di ruang tamu....fon jungkook berdering...

Herin: nuguseyo

???: sayang...ni i lah sayang....

Herin: salah nombor ke awak ni

Jungkook: siapa

yeoja tadi meletak panggilannya

Herin: baby awak telefon

herin meletakkan fon jungkook di meja dan berlalu pergi..

Jungkook: kenapa dengan herin ni....siapa pulak baby aq....

jungkook melihat fonnya dan dia menelefon nombor yang menghubunginya sebentar tadi tetapi nombor itu dah takde

Jungkook: sekejap betul orang ni lesap....

malam

jungkook melihat herin yng dari tadi tidak menegur dia...

Jungkook: saya nak tanya ni

Herin: tanya lah

Jungkook: orng yng call saya tadi dia cakap apa sampai awak fikir lain

Herin: dia kata awak ni kesayangan dia....mungkin lah kot betul

Jungkook: kenapa awak mudah sangat percaya

Herin: dah tu takkan orng gila tiba2 nak ckp cm tu kat awak....lagipun saya ni isteri kontrak awak je....

herin berlalu pergi dan menuju ke biliknya.....

keesokan hari

jungkook mengetuk pintu bilik herin tapi tiada jawapan.....jungkook segera menendang pintu tersebut dan dia lihat herin pengsan terlentuk di kerusi mejanya

Jungkook: herin!!!!!bangun herin!!!!jngn cm ni....jngn tinggalkan saya....herin!!!

jungkook segera menghidupkan enjin kereta lalu membawa herin ke hospital....di dalam fikiran jungkook dia tidak mahu herin meninggalkannya....jungkook teringat kata2 herin

"lagipun saya ni isteri kontrak awak je"

continue........

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!