Forgive Me Please...

1.5K 96 0



seharian jungkook tak bertegur dengan herin....herin rasa tidak sedap hati dan tak selesa.....dia segera menghampiri jungkook yang sedang menonton tv

Herin: awk esok saya nak keluar

Jungkook: reti pulak nk mintak izin keluar

Herin: lah awk marah ke saya keluar semalam tak bagitahu awak

Jungkook: tak marah pun....happy sesangat

Herin: tae oppa ahak saya keluar makan.....saya ikutlah...dia kata dia dh bagitahu awak

Jungkook: tak kira lah oppa awk ke yng bagitahu ke belum awk tu tetap kena bagitahu....

Herin: maaf lah....tae oppa yng suruh tak payah bagitahu awak sbb dia dah bagitahu....

Jungkook: takde mesej dari dia pun

Herin: dia lupa kot

Jungkook: yng awk keluar makan dengan dia kenapa

Herin: amboi sampai nk keluar makan dengan oppa sendiri pun takleh ke....

Jungkook: tak lah....mcm pasangan kekasih pulak keluar makan malam

Herin: teman dia je....jngn lah fikir lain...

Jungkook: temanlah sangat....

di sebuah pejabat yng cukup cantik....masuk seorng namja dengan pakaian simple....

????: bodoh kerja senang cm tu pun takleh buat

????: maaf tuan....susah...ramai orng dengan dia

????: aq suruh bunuh je pun takleh buat....kau nk aq report polis ke apa kau dh buat dulu

????: jngn bos...

???: aq nk dia mati secepat mungkin

???.: baik bos

conitnue.......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!