Why?

1.6K 101 0



sebulan sejak jungkook dan herin duduk di rumah mereka sendiri.....pada suatu hari jungkook pulang lewat....herin keluar seorng diri.....tepat jam 12 mlm jungkook pulang ke rumah....

Jungkook: takde orng ke sunyi je.....pintu pun berkunci....mana pulak dia ni pergi.....

jungkook mencari herin di setiap pelusuk tempat namun tidak jumpa....jungkook putus asa dn buat keputusan untuk telefon herin....namun panggilan jungkook tidak diangkat....

Jungkook: mana dia ni.....tak tahu ke orng risau aish!!!!

keesokan harinya

herin pulang ke rumah mereka pagi....jungkook yng sedang membaca surat khabar di halaman rumah mengendahkan herin yng pulang....

Herin: awk tak kerja ke hari ni

jungkook mendiamkan diri

Herin: awk saya tanya ni tak kerja ke hari ni

jungkook meletakkan surat khabarnya di atas meja lalu masuk ke dalam

Herin: aq ada tersasul salah ckp ke.....sampai tak berjawab endahkan pulak tu....

herin mengikuti jungkook masuk ke dalam....bermcm soalan dia tanya tapi jungkook tak jawab sepatah pun....

Herin: awk ni kenapa....kalau saya ada salah saya minta maaf....jngn cm ni.....buat saya rasa bersalah je

Jungkook: baguslah kalau tahu diri tu ada salah.....

Herin: amboi....tadi saya tanya awak tak jwb lepastu nak marah....kenapa ni...

Jungkook: tanya diri sendiri tu

Herin: mcm mana nak tahu kalau awk tak bagitahu....

Jungkook: fikirlah apa awk buat semalam....

Herin: kenapalah dengan nampyeon aq ni....aduhai mcm mana nk pujuk ni....

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!