Byuntae

1.8K 101 0



keesokan harinya....seperti mereka rancang....mereka meminta untuk tinggal di rumah besar dn mewah yng jungkook beli...akhirnya mereka duduk di rumah tersebut

Jungkook: petang ni beli barang perabot tau

Herin: ok

Jungkook: lapar lah

Herin: pesan jajangmyeon je lah

Jungkook: ok..

jungkook memesan jajangmyeon....beberapa minit kemudian jajangmyeon mereka sampai.....mereka makan dengan berselera sekali.....

Herin: jungkook bagi tak herin nk bukak kedai kek tu

Jungkook: jadi secretary jungkook je lah

Herin: alah herin teringin nak bukak kedai kek

Jungkook: apa kata herin bukak....upah orng kerja kat situ....ada masa lawat lah...tapi siapa nk jaga jungkook nnti kalau herin kerja kat situ

Herin: amboi kat rumah nk jaga,kat office nk jaga

Jungkook: kira ok...nasib baik mandi tak suruh jaga

Herin: tak nak pun....

Jungkook: cm ne idea jungkook ok tak?

Herin: ok je...

Jungkook: yaeh...mcm tu lah herin...

Herin: yelah....

keesokan harinya

Herin: bangun lah jungkook...nnti lambat gi kerja

Jungkook: cuti lah hari ni

Herin: ewah...dh berapa lam tak masuk kerja...tak apa jadi kat tempat kerja tu....bangun!!!

Jungkook: saya tak puas lagi nk peluk booin saya ni

Herin: semalaman pun tak puas

Jungkook: peluk je....bukannya bukak semua

Herin: amboi byuntae eh.....sejak bila mr arrogant ni byuntae

Jungkook: sejak jatuh cinta dengan mrs nerd

Herin: ada2 je

Jungkook: hihi

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!