Dont Angry

1.6K 99 0



pagi2 lagi jungkook dh ajak herin keluar pergi teman dia kemana entah.....sampai saja di suatu tempat tiba2

Jack: annyeong herin jungkook

Herin: kau nak apa

Jack: jngn marah saya dh insaf...

Jungkook: eh dh lama tak nmpk kau

Jack: eh dia tak ingat ke apa aq buat kat dia...haah busy sikit

Herin: jom lh tak payah layan dia

Jungkook: eh ni kan chingu awak

Herin: ish biarkan je dia tu dh jom...

Jungkook: jumpa lagi

Jack: ok...pelik aq dengan mamat ni....

di taman di bawah pokok redang

Jungkook: apa mngular alir ni....cuba duduk

Herin: cm ne dia boleh lepas ni

Jungkook: siapa

Herin: kalau awak bolh ingat mesti awak faham

Jungkook: kalau ya pun jngn marah....maaflah saya tak dapat ingat....

Herin: entah2 apa jadi kt honeymoon tu pun tak ingat

Jungkook: ingat malam pertama je

Herin: itu je....argh!!!kenapa lah boleh jadi cm ni

jungkook menarik tngn herin dn heein duduk sebelahnya

Jungkook: kan dh ckp jngn marah2

???: hai adik manis

Jungkook: kau nk apa....

???: eh kita nk tackle yeoja tu dia yng perasan

jungkook bangun dn bergaduh

Jungkook: yeoja ni booin aq fhm!!!!

budak itu sedia ingin menumbuk jungkook

Herin: dh!!!!!

Jungkook: awak diam...saya pantang orng kacau hak saya

Herin: saya kata dh dh lah....

Jungkook: kau ni mmg dh lebih

jungkook bertumbuk dengan budak itu....tiba2 budak itu ingin menghentak kepala jungkook herin segera menjerit meminta tolong dan budak itu beredar

Herin: saya kat dah kan

muka jungkook merah kerana marah....

malam

jungkook menghantar herin pulang....

Herin: kenapa awak senyap je...awk jngn marah....awk sendiri ckp jngn marah....dh lah tu....saya tak ape2 pun

Jungkook: dh sampai....

Herin: saya takkan turun selagi marah awak tak reda

Jungkook: saya marah kat budak tu je

Herin: saya faham tapi dh lah tu....saya ok je...jngn risau

Jungkook: susah lah ada booin cantik ni

Herin: amboi....bila saya pakai cermin kereta tu marah ni saya tak pakai marah jugak

Jungkook: awak pakai je eh cermin mata awak tu

Herin: yelah....saya pakai....jnji jangn marah lagi

Jungkook: hurm...

Herin: turun dulu eh...jumpa esok

Jungkook: jngn lupa...

Herin: ok bye...

"rumah dekat pun nk beria...sebelah je kot"

Jungkook: author ni ada kena kang....biar arr nk romantik

"yelah jungkook...."

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!