New House

1.7K 93 2



selepas bergembira di jepun mereka pulang ke korea....sampai saja jungkook tidak membawa herin pulang ke rumah tetapi mereka pergi ke sebuah rumah yng cukup besar dn mewah....

Herin: ni rumah ke gudang....

Jungkook: istana pun boleh...

jungkook memegang tangan herin dan menariknya masuk ke dalam rumah itu....masuk je heein terus ternganga dan terdiam seribu bahasa...

Herin: siapa punya rumah ni

Jungkook: pakcik cleaner kat office tu

Herin: amboi bergurau

Jungkook: rumah jungkook dan herin

Herin: hah?..nasib baik aq tak terkentut.....gilerr ke....rumah besar2 dua orng je tinggal

Jungkook: eh belum lagi....honeymoon dah buat nnti buat lagi

"ehem2 cerita ni tak byuntae ok"
Jungkook: mianhae...

jungkook membawa herin tengok sekeliling....selepas puas melihat mereka masuk ke dalam kereta dn pulang....sampai je herin terus berjumpa ommanya....

Puan Gong: rindunya omma dekat gong herin ni

Herin: omma ni ada je.....baru seminggu dah rindu

Puan Gong: omma setahun kat US dulu pun mcm orng gila rindu herin

Herin: hihi rindu omma jugak.....tae oppa mana

Puan Gong: keluar dengan kawan dia....nnti malam balik lah tu...cm ne honeymoon ok?

Herin: boleh lah ok je...

Puan Gong: cm ne dh ehem2

Herin: omma sebelum author tu berbunyi baik omma stop

Puan Gong: tanya je...omma ni teringin nk timang cucu....nk tunggu oppa kamu tu....berzaman lah

Herin: dia tu jual mahal

Puan Gong: sama je lah dengan kamu

Herin: hihi...

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!