Sulking

1.6K 106 0



mlm di jepun

herin makan seorng diri di hotel....manakala jungkook makan di restauran jepun...

Herin: tengok lah dia aq merajuk....biar dia tahu sengsara pujuk aq....

malam pun makin lewat.....jungkook pulang semula ke bilik lepas dah isi perut dia....dia melemparkan badannya ke katil yng terdapatnya herin yng sedang tidur nyenyak

Jungkook: kau dh tidur ke

tiada respon dari herin

Jungkook: awal betul tidur....

keesokan hari

Jungkook: balik?satu hari pun tak sampai

Herin: satu hari ke satu jam ke satu minit ke sesaat ke....peduli apa aq....aq kata aq nk balik....aq nak balik....jngn nk bantah

Jungkook: kau asal beria nak balik....tak best ke jepun....omma kau kata best

Herin: jepun mmg best cuma orng yng teman tu je tak best langsung

Jungkook: ek eleh....habistu nk suruh aq junjung kau satu jepun ni.....dukung kau,cium kau depan orng ramai...bagitahu kau ni booin aq gitu....

Herin: eh mangkuk.....aq tak ingin pun kau buat gitu....kau kata honeymoon tapi aq tengok mcm buat haluan masing2 ada lah...

Jungkook: aq ajak kau borak semalam kau tidur....aq ingatkan kau dh kenyang aq makan lah sorng

Herin: so kau honeymoon sorng2....tak pun dengan pakcik cleaner tu je

Jungkook: gitu baik tak payah pergi....ish tak yah lah majuk....aq mcm lah reti pujuk ea

Herin: peduli apa aq....aq tak kira aq nk balik

Jungkook: aq cium kau kang

Herin: test arr

jungkook dekatkan mukanya ke arah herin dn dia mencium herin di pipi

Jungkook: kau majuk lagi....aq akan pastikan bibir kau jadi milik aq

Herin: adush...

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!