Honeymoon

1.6K 107 1



kereta jungkook dan herin berhenti di lapangan terbang.....

Herin: kejap bukan gi rumah ke

Jungkook: ikut je lah....banyak tanya pulak

jungkook membuka pintu dan menarik tngn herin....dia membeli tiket ke jepun dan duduk di sebelah herin.....

Herin: jngn ckp

Jungkook: haah honeymoon

Herin: ish cepatnya....

Jungkook: omma yang suruh

Herin: ish omma tu mmg

Jungkook: kan omma herin tu mmg

Herin: eleh dia suka sebenarnya....cm aq tak tahu...

selepas beberapa jam di dalam kapal terbang mereka mendarat.....tpi muka herin langsung tak senyum....

Jungkook: kita gi honeymoon bukan rumah hantu

Herin: kau ckp kawin kontrak tapi ini cepat gilerr

Jungkook: sebab aq bk cepatkan....nanti takde kontrak nak habis baru nk pergi....aduhai!

mereka menempah bilik satu....herin ditarik masuk ke dalam bilik....dia duduk di sebuah kerusi...

Herin: aq nak paki baju apa

Jungkook: apa kat jepun ni takde jual baju ke

Herin: habis baju je....yang lain....kau nak suruh aq pinjam kau punya...kau dh siap barang boleh lah....

Jungkook: omma kau dh siapkan pakaian kau semuanya....tengok tu

herin mencapai begnya....dan dia mengeluh lega....dia melihat jungkook tidak puas hati...

Jungkook: asal nak hilang dara ke

herin dtg dan lempang jungkook....jungkook mengangkat herin dan baringkan herin di katil....jungkook naik ke atas badan herin

Jungkook: kalau aq nk aq buat sekarang.....tapi sebabkan kau tak nk dan tak suka aq hormat....so jngn nak pandang aq or lempang sesuka hati kau...

jungkook keluar dari bilik tersebut....herin mengeluh lega....

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!