Is It He Okay?

1.5K 108 0



di rumah herin

Herin: tak nak lah omma...biar lah dia dh besar

Puan Gong: dh nk kawin dh pun cm gini jugak

Herin: buat sakit hati je nnti gi sana

Puan Gong: omma tak kira...pergi sekarang

herin melangkahkan kakinya yang berat itu ke halaman rumah jungkook....dia mengetuk pintu rumah jungkook....jungkook membuka pintu rumahnya....jungkook dengan tuala di lehernya,berus gigi di dalam mulut dan tangan memegang cawan...

Jungkook: nk apa

Herin: omma aq suruh dtg

herin terus masuk ke dlm rumah jungkook....jungkook lihat pelik

Jungkook: tadi bukan beria ke kau tak nak dtg

Herin: ish bape kali nk ckp....omma aq suruh....

Jungkook: ouh

jungkook msuk ke dalam bilik airnya...

Herin: tak sangka rumah lelaki cantik cm ni

Jungkook: asal suka ke

Herin: cepatnya

Jungkook: kumur je...

Herin: kau ok kan...aq nak balik

herin bangun dan menuju ke pintu...jungkook segera mengejar dan menutup pintu lalu kunci....

Herin: aq nk balik

Jungkook: omma kau mesti tak bagi....aq lapar lah

Herin: selama ni elok je kau makan....

Jungkook: itu aq order...nk jugak rasa masakan bakal booin aq

Herin: hergh!!

herin menuju ke dapur.....jungkook ikutnya dn duduk di kerusi...dia melihat herin masak dan terlena....

Herin: dh tido dah....elok lah tu...

herin mengejutkan jungkook....jungkook bangun dn lihat meja makan penuh dengan makanan korea...

Herin: tu makanan kau...aq nak balik...

Jungkook: takkan nak makan sorng2 bosan lah

Herin: ish...

herin makan bersama jungkook buat pertama kali

Jungkook: sedap kau masak....kalau cm ni hari2 dpt makan mesti sedap

Herin: bayar arr....ingat free ke

Jungkook: dengan bakal nampyeon dia pun nk berkira

herin bangun dn menuju ke pintu rumah jungkook....jungkook mengejar dn memeluk herin dari belakang...

Jungkook: tidur lena....jngn lupa mimpi pasal aq

jungkook buka pintu rumahnya dan melepaskan pelukannya...herin pulang dengan keadaan tertanya

Herin: di ni ngidap penyakit lupa ingatan sementara ke mental.....

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!