Dont Cry

1.3K 104 0



herin menangis di luar bilik jungkook sambil menekup mulutnya agar jungkook tak dengar

Jungkook: nape dia nangis

Tae: dia salahkan diri dia sbb kau jadi cm ni

Jungkook: tapi sbb apa saya jadi cm ni

Tae: kau kena belasah sampai kepala kau cedera

Jungkook: ouh...panggilkan dia...

tae memanggil herin...herin segera mengesat air matanya....dia masuk ke dalam bilik jungkook

Jungkook: duduk sini jap

Herin: kenapa

Jungkook: kau nangis sbb aq jadi cm ni ke

Herin: taklah....buat apa aq nk nangis sbb kau

Jungkook: kalau cm tu aq mati je lh senang

Herin: biar arr...aq nk tengok kau berani ke tak

jungkook cuba mencabut wayar di tangannya

Herin: jngn

Jungkook: kan betul....ngaku je lah...malu2 pulak...

Herin: kau mmg betul2 tak ingat kenapa kau jadi cm ni

Jungkook: tak...bila aq boleh keluar...

Herin: buat apa....kau duduk je dalam ni....

Jungkook: tak nak aq....dh muakk aq duduk hospital lama2

Herin: cm lah kau tahu berapa lama...

seperti yng diinginkan oleh jungkook doktor bagi dia pulang...sampai saja di rumahnya

Jungkook: duduk serumah dengan aq

Herin: omma kau ada kan

Jungkook: omma aq duduk umah lain...kau kan tahu aq duduk sorng je....cm ne kalau jadi apa2 kat aq

Herin: biarlah aq tak kisah

jungkook memegang tangan herin

Jungkook: please

herin melepaskan tangan jungkook dan masuk ke rumahnya...

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!