Miss Him

1.4K 103 0



di hospital

tae masuk ke dalam bilik jungkook.....dia lihat herin tidur dengan lena sekali...sejam berlalu herin tidak berganjak walaupun sedikit....tae risau....dia menolak bahu herin dan herin terlentuk seperti pengsan....tae terus memanggil doktor....herin terus di bawa ke bilik rawatan....

Puan Seo: herin2 dah dia pulak sakit

Tae: biasalah aunty budak degil

Puan Gong: apa ckp adik cm tu

Tae: mmg dia degil...orng suruh rehat tak nak,makan tak nak,tidur tak nak lepastu dh sakit....

Puan Gong: herin jadi cm tu sbb dia still rasa bersalah...

Tae: dh terang2 bukan salah dia....

tae berlalu pergi dari hospital tersebut....tae menuju ke penjara...tak lama kemudian jack keluar untuk jumpa tae

Jack: nak apa

Tae: aq nk kau terima akibat dari perbuatan kau

Jack: kau bukan sesapa....hakim yng tentukan....

Tae: kau layak terima hukuman berat....sebabkan kau adik aq jadi mcm orng gila...

Jack: jantan tak guna cm tu pun dia kisah...aq kesian dengan adik kau tu

Tae: apakena mengena dengan kau

Jack: ada keluarga tapi tak leh fikir baik buruk namja tu

tae menumbuk cermin penghadang....

Tae: aq takkan lepaskan kau...

tae berlalu pergi....

di hospital

herin sedar dari pengsannya.....dia bangunkan dirinya....dia lihat tae sedang tidur di kerusi sebelahnya....

Herin: oppa apa herin buat kat sini

Tae: dh bangun ke....budak degil sini lah tempatnya

Puan Gong: tae apa ckp cm tu

Tae: mmg betul...kalau tak degil takde dia terbaring kat katil bilik ni...

tae keluar dari bilik herin....herin menitiskan air matanya.....

continue....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!