Let Her Go!!

1.5K 102 2



jungkook yng tak sedap hati terus mencari herin berdekatan....tetapi tiada....dia jadi cemas....tiba2 fonnya berdering

Jungkook: nuguseyo

???: hai...ni kekasih herin

Jungkook: kau namja yng kacau dia

???: kacau? siapa amik siapa

Jungkook: dia milik aq sekarang....lepaskan dia

????: kau nk tunjuk hero kat dia kan....dtg arr sini....tengok siapa hero...

jungkook terus dtg ke tempat yng diberi oleh si penjahat tanpa berfikir bahayanya.....apabila sampai....jungkook ternmpk sumah yng cukup cantik dan besar....dia segera masuk ke dalam rumah itu....

???: hero dh sampai

Jungkook: kau siapa

???: aq adalah

si penjahat membuka topeng

Jungkook: hwak jin?

Jack: ya aq....

Jungkook: patutlah bukan main baik....berlakon rupanya

Jack: kau amik hak aq....so kau kena pulangkan....oleh kerana kau tak nak pulangkan aq amik secara kasar

Jungkook: dia milik aq

Jack: sejak bila?kau tak pernah cintakan dia....apa yang kau tahu hanya kutuk dia

Jungkook: dia milik aq pun ada sebab....ingat aq nak ke cermin kereta cm dia

Jack: so kalau tak nak...bla arr....berambus

Jungkook: tapi dia dh jadi tanggungjawab aq

jungkook menumbuk muka jack...jack mengelak dan menendang kaki kanan jungkook....jungkook melutut dan jack menghentak belakang jungkook menggunakan sikunya...

Jack: bangunlh hero....baru kena cm tu dh lembik ke

jungkook bangkit dan lawan semula....lagi sekali jungkook kena....jack melutut perut jungkook sehingga jungkook rebah...dia mengangkat jungkook dan menumbuk perut jungkook....kemudian jack memijak kaki kanan jungkook....jungkook menjerit kesakitan...

Jack: dh lembik ke jungkook....

jack angkat kepala jungkook dan menghentaknya ke meja.....kepala jungkook berdarah....jack angkat jungkook dan menumbuk muka jungkook...jungkook rebah dan tiada tindak balas lagi

Jack: ala hero dh mampos....haha

tiba2 jack diketuk dari belakang.....jack pengsan....jungkook dengan kepalanya yng berdarah dan keadaannya yng teruk memukul kepala jack membuatkan jack pengsan...jungkook membuka ikatan herin dan dia pengsan....

Herin: jungkook bangun!!!!

herin memapah jungkook keluar dari rumah tersebut

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!