What Happened

1.5K 104 0



keesokan pagi

jungkook mencuci keretanya yang kotor...tak lama lepastu herin keluar dengan pakaian yng cukup cantik....

Jungkook: aq teringin betul nk tengok minah tu tak pakai cermin kereta tu....sekali pun cukuplah...

di sesuatu tempat

sedang herin syok berjalan tiba2 seorng namja menarik tangannya dan membawa dia ke dalam semak....

Herin: tol

mulut herin ditekup

???: baby sayang jngn jerit2....baby ikut sayang eh......

namja itu membawa herin menaiki keretanya.....kemudian dia membawa herin ke sebuah rumah....

???: baby herin duduk sini eh

Herin: cm ne kau tahu nama aq...kau siapa

???: ni kan sayang baby herin...takkan tak ingat....

Herin: aq tak pernah kenal kau siapa dan aq taknak kenal kau

???: sampai hati cakap kat sayang herin cm tu...

Herin: oppa help me.....

malam

di rumah jungkook....jungkook yng sedang syok membaca tiba2 bangun daripada katilnya....

Jungkook: kenapa rasa tak sedap hati ni...

jungkook menuju ke rumah herin....dia mengetuk pintu rumah herin....

Tae: hah jungkook cari siapa

Jungkook: herin dh balik

Tae: dia keluar dengan chingu dia lah

Jungkook: dh lama ke dia keluar

Tae: takkan kau tak perasan dia keluar tadi

Jungkook: lamanya....mana dia pergi ni....herin mana kau....kenapa kau tak balik lagi...apa jadi kat kau ni....dan kenapa hati aq tak sedap je dari tadi....

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!