Who Is Him?

1.5K 110 0



hari minggu

jungkook berjoging seorng diri....sedang dia syok joging dia ternampak herin dengan seorang namja....dia segera mengintai

Jungkook: siapa pulak namja tu....pakwe dia ke....pergh muka pakcik cleaner kat pejabat aq lagi hensem...takpe aq akan tanya dia nanti

jungkook meneruskan lariannya...

petang

jungkook membuka kasutnya di halaman rumahnya dan meminum air....dia ternampak herin baru pulang....dia segera menyindir herin

Jungkook: eh cermin kereta dh balik

Herin: apa masalah kau

Jungkook: eh terasa ke?

Herin: dh terang2 kat sini aq je kau panggil cm tu

Jungkook: cermin kereta betullah kau ni

jungkook masuk ke dalam rumahnya...begitu juga herin

Tae: ni asal masam je...asal jejak kaki dlm rumah masam

Herin: dh terang2 herin ni masuk dari luar dh confirm lah mamat tu punya pasal

Tae: lah gaduh lagi ke....dh nk kawin pun gaduh lagi

Herin: selagi dia tu tak serik mmg takkan berhenti

Tae: patutlh pun kawin asyik gaduh je...

malam

herin membaca novel di bangku di halaman rumahnya....jungkook keluar dan menyelinap masuk ke halaman rumah herin sambil membawa bukunya....

Jungkook: hoi cermin kereta

Herin: kau nk apa

duduk hadapan herin

Jungkook: siapa namja yng dengan kau tu

Herin: tae oppa

Jungkook: mangkuk betullah dia ni...aq tahu lah tu oppa kau

Herin: kau tu yng ckp mcm budak baru lahir

Jungkook: uish terror betul budak baru lahir dh leh ckp

Herin: sbb tu orng tak faham

Jungkook: ish kau ni....namja yang dengan kau kat taman pagi tadi

Herin: sibuk je....jagalah tepi seluar kau sendiri

Jungkook: asal seluar bukan kain ke

Herin: lah kau yeonam ke?

Jungkook: asal pulak

Herin: tengok bawah kau tu...kau pakai seluar ke kain...lembap

herin meninggalkan jungkook sendirian

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!