Who Care

1.5K 101 0



herin keluar ke halaman rumahnya sambil menggeliat....kemudian fonnya berdering dengan kuat.....dia mengangkat dan taliannya putus....dia takut namja kelmarin yng telefonnya....dia segera mengetuk pintu rumah jungkook....jungkook keluar dengan menggosok matanya

Jungkook: apa masalah lah perempuan ni

Herin: tolong dia call lagi

Jungkook: kau ketuk pintu rumah aq pagi2 semata untuk itu je...aish

Herin: tolonglah

Jungkook: apa aq kisah sape call kau....bukan urusan aq dn takde kena mengena dengan aq fhm!!!!

jungkook menutup pintunya dengan kuat dn masuk kembali....herin rasa geram menghempas fonnya....

Tae: kenapa ni

Herin: dia tu arr....takde sifat belas kasihan langsung

Tae: lah herin kacau dia kul 7 pagi sape tak marah

Herin: ckp elok2 mcm takleh....oppa ni pun asyik nk menangkan dia je

di pejabat jungkook

jungkook menerima surat tertulis sayang....dia jadi keliru dan tertanya....siapa yang bagi surat itu....dia segera menuju ke keretanya dn memandu ke rumahnya.....kemudian dia memasuki halaman rumah herin...dia menerjah herin yng sedang menyiram pokok bunga

Herin: mak kau harimau

terpancut air ke jungkook

Jungkook: hoi basah dh

Herin: yng kau tu pun satu....ckp lah annyeong ke

Jungkook: aq nk tanya kau

Herin: apa bendanya

Jungkook: kau ke yng bagi surat ni

Herin: kalau bukan aq

Jungkook: aq rasa kau

Herin: bukan aq...dan lagi satu...apa aq kisah....bukan urusan aq dan takde kena mengena dengan aq

herin masuk ke dalam rumahnya

Jungkook: kena balik aq....

continue....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!