Sweet Proposal

1.7K 94 0



hari minggu

jungkook ajak keluarga herin dengan keluarga dia berkumpul dia suatu taman....sampai je....taman tu mmg cantik....kalau dlm drama dan movie tu cantiknya....tiba2 jungkook muncul dengan pakaian yng cukup hensem[mcm gmbr kat atas]....dia menarik tangan herin....dn dia melutut....lalu dia menghulur cincin dan menyarungkan ke jari herin...dia mengeluarkan bunga dari belakangnya dn memberi kepada herin.....kemudian dia mencium dahi herin

Herin: mamat ni kawin kontrak je pun beria bagai

Jungkook: gomawo sbb terima saya sebagai nampyeon awak

Herin: cheon...cheonma

terpampang senyuman dari muka tae dan omma herin....herin semakin sebak dan rasa bersalah....

selesai proposal jungkook membuka topinya dan bermian topinya....dia duduk di tepi sungai....

Herin: kau betul ke nk teruskan....aq tak sanggup nak tengok omma aq kena tipu

Jungkook: kalau rasa takleh teruskan amik aq sebagai nampyeon kau selamanya

Herin: mmg aq tak nak

Jungkook: diam je sudah arr.....lagipun bukannya diaorng tahu

Herin: aq tanya pun kena marah

Jungkook: soalan kau tu soalan yang tak munasabah

Herin: yelah

herin mengambil topi jungkook dan pakaikan ke kepala jungkook....

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!