Arrogant My Fiance?

1.6K 92 0



keesokan harinya

omma herin dn tae pulang dari kampung....herin berasa sangat gembira dan teruja....tetapi

Herin: omma herin tak nak jadi anak derhaka.....bila herin kata tak nak means tak nak

Puan Gong: omma dh bagi masa kat herin.....herin still tak dapat fikir....omma tetap akan satukan herin dengan jungkook....muktamad

Herin: andwae!!!!

di halaman rumah jungkook

Jungkook: makcik mana lah yng jerit mcm nk keluarkan anak tekak

Herin: tak nak!!!!!!!aq tak nak!!!

Jungkook: hoi kau dh kenapa gilerr ke?

herin memandang jungkook kemudian dia berlari masuk rumah dn menjerit

Jungkook: ada hantu ke siang2 ni....aduhai heran makcik sedara aq....

keesokan harinya

omma jungkook dan omma herin membuat janji temu dengan anak mereka.....tetapi omma mereka tak ikut

Herin: asal kau kat sini

Jungkook: omma aq ckp nk ajak aq makan kat sini

Herin: dh agak dh

Jungkook: aq dh ckp kan bantah

Herin: eh mangkuk......dh kalau omma aq balik2 je ckp kena tunang dengan kau,kau nk suruh aq buat apa?tikam kau hidup2

Jungkook: eh kalau rasa dh bosan hidup kat dunia ni boleh je

Herin: sbb aq tak bosan lah aq tak buat

Jungkook: senang kawin kontrak je

Herin: kalau kantoi

Jungkook: bingai jugak kau ni.....buat senyap2 omma kau dengan aq takka  tahu.....

Herin: siapa nak buat

Jungkook: ada arr.....yng pasti kau kena ikut aq

Herin: pergi mana

Jungkook: jumpa orng tu lah mangkuk

Herin: kalau omma aq tanya

Jungkook: aish!!!!bantai lah pape....asalkan pasal tunang

Herin: deal

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!