Thanks

1.6K 99 0



malam di rumah herin

sedang herin dok syok membaca buku favouritenya fonnya berdering lagi...dia berlari keluar ke rumah jirannya

Herin: jungkook!!!!jungkook!!!!

Jungkook: yng kau ni kenapa

Herin: jwb...tengok dah mati

Jungkook: aq pulak yang kena....dh bla arr

jungkook tolak herin ke tepi....herin kembali ke rumahnya dengan muka masam.....dia duduk di halaman rumahnya

Herin: dh lah aq tinggal sorng...dia tu langsung takde sifat belas kasihan....patutlah pun orng gelar dia arrogant...

Jungkook: dh habis membebel.....mcm mak nenek gilerr membebel...

jungkook masuk kemabli ke rumahnya

Herin: ish!!!!sakitnya hati kita ni

keesokan paginya...jungkook keluar dengan pakaian senam dan basikalnya....dia ternampak herin sedang tidur di luar...

Jungkook: hoi minah cermin

Herin: sape!!!!!sape!!!

Jungkook: eh dh lah tidur tk bukak cermin tu lepastu ngigau pulak....sini lh

Herin: kau nk get lostget lostje lah......nk sindir aq pulak pagi2 ni..hah?pagi!!!!argh!!!andwae dh lambat!!!!

Jungkook: ckp orng lebih....dia pun tak reti nk berterima kasih....

malam

herin pulang setelah selesai kerja...

Jungkook: eh akak cermin keretadh balik

Herin: kita ni tengah penat balik kerja dia boleh pulak nyindir kita

Jungkook: eleh tak sedar dia lagi teruk.....orng tak jejak rumah lagi dh memekak panggil orng

Herin: aq panggil kau pun sbb takde orng kat rumah aq.....kalau tak teringin aq nk panggil kau

Jungkook: kenapa....ada mamat kacau kau ke

Herin: haah mamat tu kaum kau.....menyakitkan hati orng je

telefon herin berdering lagi...

Jungkook: masuk dulu lah

Herin: eh sabar lah...tolong lah aq....

Jungkook: asal aq kena tolong?

Herin: kalau tak mmg sampai aq mati dia nganggu

jungkook mengambil fon herin

Jungkook: kau nak apa siamang

Herin: sedap dia je gelar orng siamang

Jungkook: kau nganggu dia lagi mmg kau bangun esok kat jail....fhm!!!!nah amik balik fon kau ni

Herin: eh arrogant kejap

Jungkook: apa

Herin: gomawo

Jungkook: cheonma

masing2 msuk ke rumah masing2 sambil tersenyum...

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!