Dont Disturb Her

1.6K 101 1

herin masih tertanya kenapa lepas panggilan pelik yng diterima dan kenapa jungkook dtg malam2 ke rumahnya...

Herin: kau nak apa

Jungkook: bukan nak jemput aq duduk ke apa ke

Herin: duduk lah kat situ

jungkook duduk di meja dan bangku yng selalu diduduki oleh herin....herin duduk berhadapan dengan jungkook...

Herin: kau nak apa arrogant

Jungkook: aq nak kau bantah apa yang omma kau suruh

Herin: bantah apa kau ni

Jungkook: ish!! malam loading pulak

Herin: ewah2 dia nak suruh orng lepastu ckp orng loading pulak

Jungkook: omma kau suruh apa kat kau dengan aq

Herin: eh tanpa kau suruh pun aq akan bantah lah

Jungkook: bagus....dn untuk pengetahuan kau,walaupun kau tu wanita terakhir dlm dunia ni aq takkan sesekali amik kau jadi isteri

Herin: eleh ingat aq nk ke nampyeon cm kau....alamak ai

jungkook balik ke rumahnya semula...

keesokan hari

awan yng cerah dn indah....sedang herin duduk di halaman rumahnya fonnya berdering semula

Herin: eh mamat bangla ni lagi...woi kau nk apa

????: nk awak lah adik manis

Herin: eh aq kenal kau pun tak lagikan aq nak kau

???: alah buat apa adik manis tolak saya....baik terima saya dari abang arrogant tu

Herin: siapa kau!!!!

Jungkook: kau siapa

talian terputus

Herin: eh bak balik.....buat apa kau tolong aq...

Jungkook: eh orng dh tolong bukan nak terima kasih ke ni nak maki pulak...kau kena ingat jantan hanya akan takut kalau jantan yng angkat fhm!!!!

Herin: yng kau dtg umah aq ni kenapa

Jungkook: dh kau terpekik terlolong... ni siapa, nak apa, mana taknya aku datang...

Herin: ek eleh buat apa nk risau....

Jungkook: maaf takde terlintas pun kat otak aq ni nak risau...bingit telinga aq...bingit tahu!!!!

continue....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!