My Lovely Sister

1.7K 105 0



di bilik tae.....dia bermain guitar kegemarannya sambil melihat ke luar.....tiba2 pintu biliknya di buka...

Tae: nugu

Herin: herin ni oppa

Tae: ouh herin....kenapa ni...tak pernah jejak bilik oppa hari ni jejak pulak

Herin: dh oppa tu bilik sendiri pun tak suka masuk

Tae: apa kena ni

Herin: omma tu nk herin kawin dengn jungkook

Tae: dhtu apa masalahnya

Herin: sejak bila pulak oppa herin ni ada penyakit alzhaimer

Tae: eh mmg lah takde oppa sihat je

Herin: ish oppa ni...oppa kan tahu herin tak suka dia...

Tae: pepatah pernah berkata mula2 benci lama2 suka

Herin: ish pepatah mana lah oppa petik ni

Tae: eh orng serius dia main2 pulak....mesti ada hikmah kenapa omma nak herin kawin dengn jungkook

Herin: hikmahnya nk muasnahkan hidup herin yng dia dh terukkan dulu

Tae: herin jngn risau...kalau dia sakitkan hati herin oppa akan pastikan dia terima balasannya....berani dia sakitkan hati adik kesayangan oppa ni

herin mengeluh panjang...

keesokan harinya...

herin tertido di bangku halaman rumahnya....jungkook keluar untuk mengambil angin ternmpak herin tidur dan dia menangkap gambar....kemudian dia simpan....

Jungkook: si nerd ni tidur pun pakai cermin kereta dia tu...kalau dia dengar mesti dia akan ckp "suka hati aq lah" haha...

jungkook masuk kembali ke dalam rumahnya.....malam pun berlabuh herin masih berdiam diri dn ommanya masih menunggu jawapan....tiba2 fon herin berdering...

Herin: no tak dikenali....nuguseyo

???: hai adik manis...

Herin: siapa kau

????: adik manis nmpk comel tadi tidur....nasib baik abang sempat amik gambar

Herin: hoi sapa lah ni

talian terputus.....herin jadi cemas dan takut....dia segera pergi halaman rumahnya dn lihat jungkook terpacak dengan pakaian simplenya...dia tersenyum ke arah herin

Herin: takkan dia kot....argh!!!!siapa laki tadi...

continue.......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!