What????

1.7K 101 0



beberapa bulan kemudian

di sebuah taman yang cukup indah dan berseri.....duduk dua orang yeoja yang berumur berborak....datang seorang namja bergaya duduk di situ..

Puan Seo: sampai pun anak omma ni

Jungkook: ada apa omma nak jumpa

Puan Seo: omma nak kenalkan jungkook dengan anak puan gong ni

Jungkook: aduhai omma ni....orng sibuk kerja dia nak ajak jumpa ni lah itu lah.....buang masa betul

Puan Seo: dengar tak

Jungkook: dengar omma...

Puan Gong: itu dia dah sampai....

dtg seorang yeoja berkaca mata ala2 nerd dan ianya herin.....herin jalan tunduk....mereka masih tak cam satu sama lain.....semakin dekat....apabila sampai heein melihat muka jungkook dan mereka mengeluh dan terkejut

Jungkook&Herin: kau?

Puan Gong: eh kenal ke

Herin: omma kalau dia lah orangnya mmg tak jwpn herin

Puan Gong: herin ingat apa omma ckp

Jungkook: oi cermin kat muka.....bla arr....kau ingat aq nk sangat kau

Herin: apa masalah kau

Jungkook: masalah aq ialah kau.....aq menyampah tengok muka kau dengan cermin besar kau tu....fhm!!!!!

Herin: ingat aq suka sangat ke.....menyampah ada lah....

Puan Gong: dh!!!!gaduh je....omma kata ya jngn nak tolak

Herin: herin mmg tak nak kurang ajar dengan omma tapi maaf lah herin ada orang yng herin suka.....dn dia lebih ok....omma kenal lah dia dulu baru omma tahu dia cm ne.....kau jngn nk berlakon baik

Jungkook: eh jngn harap aq nak kata ya....

mereka pun meninggalkan omma masing2 dn omma mereka tercengang dan blurr.....

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!