Someone

1.7K 102 0



pagi2 lagi di rumah herin

Herin: omma ni kenapa

Puan Gong: omma kenapa....omma betul je

Herin: tae oppa tu lagi tua suruh lah dia dulu

Puan Gong: dia tu kerja tetap pun takde nk bagi anak orng makan apa

Herin: bagi lah herin kerja masa depan herin impian herin cita2 herin

Puan Gong: herin nak bukak kedai kek kan....dh capai lah tu

Herin: omma rasa kalau herin dh kawin mmg herin akan fokus kat suami je....kedai tu terbengkalai

Puan Gong: suruh orng jaga....dapat untung bayar duit dia....senang

Herin: herin nak jugak belajar cm ne nak jual ke....nak berniaga....

Puan Gong: omma bagi masa 1 bulan....kalau masih takde jawapan terus kawin...

puan gong naik sbb tak nak berbalah dengan anak dia lagi.....herin keluar ke halaman rumahnya dan duduk di bangku sambil angin sepoi bahasa berlalu....dia termenunh jauh.....

Herin: siapa lah nampyeon aq yang omma nak pilih tu....argh!!!!harap jngn lah jiran sebelah tak guna ni....

di sebuah kedai kafe

puan gong berjumpa seseorang yeoja yang berumur lebih kurang dia...

Puan Gong: anak kau cm ne....ok?

???: aq still lagi tak jumpa dia....busy sangat....tapi jap lagi dia sampai...

Puan Gong: ok...

seorang namja berkaca mata hitam mendekati meja yang diduduki omma herin....dia membuka cermin matanya dan duduk sebelah yeoja itu....

Jungkook: ada apa omma

Puan Gong: patutlah anak aq tak nak.....berlagak rupanya...

Puan Seo: ni kawan omma sepejabat.....kenalkan Puan Kim Minjung.....tapi orang panggil dia puan gong

Jungkook: annyeonghaseyo ahjumma

Puan Gong: nae....siapa nama

Jungkook: jeon jungkook.....

Puan Gong: ouh....kerja apa

Jungkook: bos kat syarikat pereka fesyen

Puan Gong: patutlah pakaian smart je....

Puan Seo: cm ne ok?

Puan Gong: ok....setuju

Jungkook: setuju apa pulak lah....pelik je...

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!