Nerd Go Away!!!!!

1.8K 112 0



di rumah herin dtg sebuah kereta memasuki perkarangan rumah herin...

Herin: ish ni kereta mamat arrogant tu....dia buat apa kat sini

seorang yeoja turun dari kereta tersebut dan rupanya omma herin yang baru pulang dari luar negara...

Herin: omma ni punya banyak kereta kat korea ni kereta mamat tu jugak dia pilih...

herin mendekati ommanya dan memeluk ommanya sekuat hatinya

Herin: omma dh pulang

OHerin: haah omma dah balik.....cm ne ok rumah

Herin: ok je takde pulak terbalik ke

OHerin: tengok tu dia buat lawak pulak...

Herin: hihi...gurau je

OHerin: yelah....dh jom masuk...

herin mengangkat beg ommanya....mereka masuk ke dalam rumah....ommanya puan gong terkejut melihat tae cedera

Puan Gong: yang ni dh kenapa

Tae: accident lah....tanya lagi

Puan Gong: tulah naik motor tu tak berhati hati

Herin: herin yang salah

Tae: herin tak salah tae yng cuai

Puan Gong: dah jangn nak salahkan diri masing2 benda dh jadi biar je berlalu...

Tae: ish omma ni bukan nak tanya aq elok ke....mcm takde perasaan je anak dia ni accident

Herin: omma kenapa lama sangat kat UK rindu tau

Puan Gong: taehyung ni kan ada

Tae: omma nk tak payah panggil nama penuh tak suka

Puan Gong: penat orang bagi dia tak suka pulak

Tae: memang dah tak suka

Herin: omma!!!

herin keluar ke halaman rumahnya kerana merajuk dengan ommanya....tapi hatinya tambah sakit bila jirannya balik dari kerja

Herin: dia ni kerja ke apa

Jungkook: apa kau tengok2

Herin: bila masa aq tengok kau

Jungkook: bla arr kau cermin kereta

Herin: hoi mangkuk

Jungkook: eh maaf....aq ni bukan benda

Herin: aq tahu kau jeles dengan aq

Jungkook: aq nk jeles dengan orang pakai cermin kereta kat mata?buang masa aq je....lebih baik kau berambus lagi bagus

Herin: dia ni mmg saja buat aq berapi ke apa....argh!!!!

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!