What Your Problem??

1.8K 109 0



selepas seminggu tae akhirnya keluar hospital dan herin di buang kerja kerna tak dtng kerja sepanjang seminggu tu....

Tae: herin tak nak carik kerja ke

Herin: herin ingat nak bukak kedai sendiri lah

Tae: kedai apa?

Herin: kedai kek..

Tae: boleh jugak...kenyang lah oppa mcm tu...

Herin: tapi herin kena carik modal dan tapak....

Tae: itu oppa boleh selesaikan...

Herin: hihi herin tahu oppa mesti ada penyelesaian...

Tae: taehyung lah kata kan...

Herin: hahaha

malam

herin pergi ke kedai untuk beli snek....tanpa dia sedari jungkook juga berada bersama dia di kedai yang sama.....

Herin: kenapa dalam banyak kedai kat korea ni sini jugak dia nak beli...

herin berjalan sahaja....tetapi jungkook nampak dia...

Jungkook: hoi!!!hoi pemalas

Herin: hoi!!!apa masalah kau

Jungkook: haha dah buat masalah tak nak ngaku....lepastu lari

Herin: eh lebih banyak bos lagi elok dari kau...Kau ingat kau je ke bos dalam dunia ni

Jungkook: haha...aq nak tengok bos mana yang kau ckp tu...betul ke mmg  ada bukan kau saja reka....

Herin: kau ingat aq ni pereka cerita ke

Jungkook: haah...lebih tepat pereka masalah...

jungkook pergi lepas dah sakitkan hati herin....herin balik dengan keadaan marah...dia menghempas barang yng dia  beli....tae yang tengah minum air jadi pelik...

Tae: ni mcm tak ikhlas je beli

Herin: ish ikhlas lah oppa....ada mamat tak guna tadi terserempak

Tae: jungkook ke?

Herin: ish tak payah sebutlah....buat sakit hati je dengar nama dia tu...sedap je panggil orang pemalas

Tae: sabar lah herin....dia mmg mcm tu...arrogant

Herin: ini bukan arrogant dah ni over arrogant....menyampah...

herin naik ke bilik kemudian menghempas pintu bliknya....

keesokan harinya

herin keluar dan menghirup udara segar di halaman rumahnya.....dia dengar bunyi kenderaan jirannya...

Herin: bagus kau gi kerja....tak de lah aq tengok muka kau..Argh!!! kenapa lah mesti dia jiran aq....

jungkook segera meninggalkan perkarangan rumahnya dan pergi kerja....herin mengeluh....tiba2 pintu gate rumahnya terbuka....

Herin: siapa pulak datang ni....

sebuah kereta memasuki perkarangan rumah herin.....

Herin: takkan lah dia kot....

continue.......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!