Stress With Him

2K 111 0


pagi2 lagi herin dah dipanggil ke bilik jungkook....dia masuk dengan bawa fail kerjanya....

Jungkook: duduk lah takkan bisul pulak bontot kau

Herin: ek eleh bila aq duduk suka hati aq dia marah....aish!

Jungkook: mana kerja kau

Herin: kalau kau rasa aq sempat siapkan sehari mmg daebak

Jungkook: panggil aq bos

Herin: bos sehari mana sempat wahai bos

Jungkook: aq peduli apa.....aq nak hari ni jugak

Herin: boleh kertas kosong je lah

Jungkook: aq nak hasil sekali....kau tak buat kau takkan boleh balik

Herin: ikut suka hati makcik sedara dia je....aish!!!

Jungkook: dengar tak apa aq ckp

Herin: dengar

Jungkook: tunggu apa lagi gi lah buat nanti tak dpt balik pulak

herin keluar dengan mukanya yang tak puas hati.....dia meletakkan failnya dengan marah sekali...

time lunch

herin masih melakar kerjanya sedangkan yang lain makan....jungkook lihat herin melalui tingkap biliknya....kemudian dia mencapai phonenya...

Jungkook: hello bro

Tae: hahaha....amboi semenjak jadi bos ni berlagak eh

Jungkook: kau kan tahu aq mmg arrogant

Tae: cam ne adik aq....ok?

Jungkook: dia banyak malas lah....lawan ckp aq

Tae: dia tu degil sikit.....tapi aq tahu dia rajin

Jungkook: eh kau cam ne

herin memandang bilik jungkook dengan mukanya yang marah....dia mengambil kertas kosong kemudian melukis gambar kartun buruk dan tulis jungkook....

jam 12 malam

herin tertidur semasa dia buat kerjanya....jungkook meyandang begnya dan mengunci biliknya....dia berjalan pulang....laluannya menemui herin yng sedang tidur....dia lihat herin tidur sambil memakai cermin matanya yang besar itu....dia mengeluarkan fonnya dan menangkap gambar lalu senyum dan pulang.....selepas beberapa minit herin terjaga dan dia mengemas barangnya dan pulang....dia turun ke tingkat bawah dan lihat tae tunggu

Herin: oppa mianhae herin tertido

Tae: amboi...banyak ke kerja sampai tertido

Herin: bos suka memaksa lah oppa....stress herin

Tae: biasalah kerja mana ada senang

Herin: masalahnya seboleh boleh nak hari ni melampau

Tae: sabar je

Herin: sbb sabar lah herin stress dengan dia tahu tak....argh!!!!stress!!!

Tae: hahaha

continue.......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!