Hey Nerd!!!

2.2K 110 1


malam pun berlabuh....herin meunggu tae untuk amiknya....lama dia tunggu last2 dia call tae tidur....dia pun tunggu tae amik dia....tanpa dia sedar jungkook keluar untuk pulang....

Herin: lah mamat arrogant ni tak balik lagi ke....ingatkan dah balik...

herin memandang jungkook kemudian dia buat2 sakit tapi jungkook endahkan dan terus pulang....

Herin: ish takde belas kasihan langsung....dia tak nampak ke aq solo kat sini.....yang tae ni pun tidur pulak....

Tae: asal ckp sorang2 ni

Herin: gilerr menunggu orang tidur amik balik

Tae: amboi perli nampak....mian oppa tertidur....dah jom balik

Herin: tak nak merajuk dengan oppa

Tae: yelah oppa belanja makan...

Herin: yeah....

herin pun menaiki kereta yang di bawa oleh tae....selepas makan malam tae masuk tidur tapi herin masih duduk di halaman rumah di bangku sambil melihat pamandangan laut depan rumahnya....kemudian jiran dia pun keluar...

Herin: lah tak tidur lagi rupanya...

Jungkook: hoi nerd

Herin: sedap dia je panggil aq nerd...aq ada nama kot

herin masuk ke dalam rumah tetapi jungkook memanggilnya

Jungkook: nerd ni pekak ke aq panggil...hoi budak nerd

Herin: hallo orang ada nama ok

Jungkook: sapa suruh kau pakai cermin kereta kat muka kau

Herin: ewah2 dia ngutuk orang sedap lepastu nak salahkan kita pakai apa pulak

Jungkook: kerja kau dh siap lum....jngn tidur selagi tak siap...kalau tak jngan harap nak dapat gaji

Herin: eh mamat....suka hati aq lah nak jadi apa pun....sibuk je..

herin terus masuk ke rumah untuk elakkan pergaduhan besar dengan jungkook....

keesokan harinya...

herin datang awal sebab tak nak kena marah....tapi si jungkook tu pulak datang lambat...

Herin: sakit pulak hati kita ni....mentang2 dia bos sedap je dtg lambat

Jungkook: apa kau tengok2

Herin: bila masa

Jungkook: masuk pejabat aq now!!!

Herin: lagi sekali....

continue........

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!