Neighbour

3.5K 150 0



di pagi hari yang dituruni hujan....seorang namja keluar dengan berpakaian sejuk dan berdiri sambil melihat hujan turun....dia menoleh ke rumah sebelah....kemudian dia terus menikmati hujan tersebut...

pada masa yang sama di tempat yang lain....tapi takde lah jauh mana pun....seorang yeoja keluar menghirup udara segar....dia melihat jirannya masih senyap seperti tidak bangun dari tidur....dia menekan lonceng rumah jirannya

Jungkook: kejap2

jungkook membuka pintu gate rumahnya....

Jungkook: nak apa?

Herin: eh ada orang rupanya

Jungkook: mmg ada orang pun...kau nak apa

Herin: saja je....

Jungkook: kau kata saja!!!kau tahu aq punya lena tidur kau dtg kata saja

Herin: habis kau nk aq ckp apa?

Jungkook: aish!!!!omma tolong ada minah gila kat luar ni

Herin: sedap dia je ckp aq giler....dia ingat dia tu waras sangat..

jungkook masuk ke dalam rumahnya kembali dengan muka yng tak puas hati....

petang...

herin duduk di bawah pokok depan rumahnya kemudian melukis pemandangan hadapan rumahnya...tak lama kemudian datang seorang namja menaiki motor sport berhenti depan rumah herin...

Herin: siapa pulak yang dtg ni

???: ada orang tak

Herin: jakkaman....eh oppa

???: herin

Herin: meh sini masuk

???: hihi gomawo

Herin: silakan duduk

????: herin ingat kat oppa ingatkan dah tak ingat dah

Herin: mana boleh lupakan tae oppa

Tae: hihi...Nak habak sikit....saeng suka tak tempat kerja tu

Herin: boleh lah....tapi still tak jumpa bos dia

Tae: pulak mana bosnya

Herin: bila herin nak jumpa dia takde lh..ada hal lah

Tae: ouh....takpe nnti oppa suruh dia muncul

Herin: nae...oppa dah makan lum

Tae: belum...lapar ni

Herin: jom makan.....herin masak tau hari ni

Tae: mesti sedap ni...

Herin: haruslah sedap...

continue......

singkatan tae untuk taehyung.....author tulis pendek sbb nama dia panjang....hihi....hope faham

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!